ויראלי

הבן של אייל ברקוביץ' עוקץ: "הכסף יועבר לינון מגל המסכן"

ברקוביץ' הצעיר כתב בצירוף תמונה שלו עם מטרייה עליה הלוגו של 'אופירה וברקוביץ': "עקב הביקוש בפרטי מטריה 1=50 שקל, 2=70 שקל, 3=99 שקל, כל הכסף יועבר לינון מגל המסכן"
מערכת ice |  3
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
אין ספק שליאור ברקוביץ' רכש לעצמו לא מעט יריבים ברשתות החברתיות וגם לא מעט מושאים ללעג. אחד מהם מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שחטף ממנו עוד ציוץ שמנסה להביכו בפני עשרות אלפי העוקבים.
ברקוביץ' הצעיר כתב בצירוף תמונה שלו עם מטרייה עליה הלוגו של 'אופירה וברקוביץ': "עקב הביקוש בפרטי מטריה 1=50 שקל, 2=70 שקל, 3=99 שקל, כל הכסף יועבר לינון מגל המסכן".
 
היו אגב מי שהזכירו לו את המצב בו נמצאים המגישים כרגע: "אופירה וברקו זה כמו נעלי ג׳יפסי שהיו מוכרים בשוק. עוד מעט יגיעו הטינופים אחד על השניה. הסכסוך ביניהם מתחיל לזלוג לרשתות".

לאחר מכן הוא כתב: "קיללו אותי היום 946 אנשים מתקדמים בצעדי ענק לאלף , יום מוצלח מאוד. לילה טוב", והמשיך: "פתחתי את האפליקציה me  וגיליתי ש 4 אנשים קוראים לי שם:ליאור השמאלן ועוד 6:הבן של זונה כיף".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפס
    חגית 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן של מי אתה מה למדת שחקן כדורגל ליגה ז מה תרמת איפה למדת לתואר איפה ההית בצבא אתה אפילו לא אחוז ממה שינון מגל אתה אפס הדבר היחיד שיש לך זה פה גדול וכסף מאבא
    סגור
  • 2.
    אתה לא אשם
    אדם 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנולדת לאב כזה את הכסף של המטריות תראה אפשרות לקנות לאביך קצת שכל ברקוביץ ממש מסכן אידיוט על מלא דא התפוח לא נופל רחוק מהעץ
    סגור
  • 1.
    התפוח לא נפל רחוק מהעץ
    רם 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דביל כמו האבא
    סגור