עסקי ספורט

בכר שוב ריגש: יארח במשחק קבוצתו ילד ששוחרר משבי חמאס

ברק בכר כבר שבר לא מעט שיאים מבחינה מקצועית, למרות זאת המאמן מצליח לגעת גם בשיאי הרגש של הישראלים לאור המלחמה בארץ, לפני המשחק הערב מול מנצ'סטר סיטי הודיע המאמן כי יארח את הילד איתן יהלומי ששוחרר משבי חמאס
מערכת ice |  1
ברק בכר (צילום בן בודה, באדיבות אתר ישראל ספורט)
מלבד ההצלחה המקצועית, אין ספק כי ברק בכר הוא אחד השגרירים הבכירים שיש כיום לספורט הישראלי, גם בגלל עניין הרגש הלאומי אותו דואג המאמן להכניס לפני כל משחק של אלופת סרביה בליגת האלופות.
לפני המשחק הערב מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות שיסיים את דרכה של אלופת סרביה באירופה לעונה זו, הודיע המאמן כי יארח את הילד איתן יהלומי ששוחרר לפני כשבועיים משבי חמאס בעזה: "יש לי דבריו חשוב לדבר עליו" אמר המאמן לפני המשחק: "מדובר על ילד ששמו איתן שנחטף לרצועת עזה ושוחרר לאחר 52 ימים בשבי. הוא אמנם אוהד מנצ'סטר סיטי אבל יהיה אורח שלנו יחד עם משפחתו".
בכר הוסיף: "אבא של איתן עדיין בשבי ולכן הוא לא יגיע, הוא שבוי מתחת לאדמה בעזה, אני אומר את זה בגלל שהוא אוהד גדול של מנצ'סטר סיטי, אבל הוא לא יהיה עצוב אם ננצח הערב את המשחק, אני לא רוצה להשוות את הכוכב האדום למכבי חיפה איתה הייתי שנה שעברה בליגת האלופות אבל ננסה לנצח את המשחק"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד ! (ל"ת)
    שלומי 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור