עסקי ספורט

כדורגלן ליגת העל בפוסט מסתורי: "מה לעשות עם 30 אלף שקל בחודש?"

האם שחקן פעיל בליגת העל נמצא במצב של עודף כסף ולא יודע מה לעשות איתו? בקבוצת פייסבוק בנושא ייעוץ כלכלי הגיב משתמש אנונימי שהוא שחקן בליגת העל בכדורגל וביקש טיפים מה אפשר לעשות עם סכום של של כסף אותו הוא חוסך?
מערכת ice |  3
כדורגל (צילום freepik)
הכדורגל הישראלי עבר לא מעט דברים מוזרים במשך השנים אבל נדמה כי במקרה הבא כל אדם במדינה היה רוצה להיתקל. לפי דיווח בערוץ הספורט, שחקן כדורגל בליגת העל הזדהה בשם אנונימי בקבוצת הפייסבוק "ממריאים לחופש כלכלי" וביקש עצות מה ניתן לעשות עם הכסף אותו הוא מרוויח.
אותו כדורגלן שהזדהה בשם אנונימי בקבוצת הפייסבוק המונה 78 אלף חברים טען: "אני בן 23 ולפעמים השכר שלי מגיע ל-46 אלף שקל נטו בחודש, בעוד ההוצאות שלי מגיעות ל-15 אלף שקל, אשמח להכוונה מה ניתן לעשות עם הכסף אותו אני חוסך. לפעמים החסכונות שלי מגיעים גם ל-30 אלף שקל.

אותו שחקן סיפק מעט הצצה על חייו הפרטיים: "דירת המגורים שלי בלב תל אביב, בה אני גר לבד בדירת שני חדרים ומשלם 9,000 שקל בחודש, בעובר ושב יש לי 130 אלף שקל ומופרש לי מעל התקרה לקרן השתלמות, בשנה הבאה אולי אצא לשחק מעבר לים כך שארוויח יותר מהיום באופן משמעותי". אותו שחקן טוען כי הוא שומר על שם בדוי כדי להסתיר את הכוונה משחקניו לקבוצה
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דבר ראשון . אתה עדיין מוציא יותר ממה שהגיוני
    G 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר למצוא דירה ב6 אלף. את הכסף לסגור בריבית שנתית של 4.5 אחוז כל עוד יש הכנסה יפה .אסור לזלזל בהוצאות .תמיד לחשוב על חיסכון בבסיס. לא חייבים רכב חדש .ולא דירה יוקרתית.כל עוד ניתן לנסות לצבור כמה שיותר כסף כדי שהכסף יתחיל לעבוד ברמה שתוכל להגיע לביטחון כלכלי. כי מה שיש היום לא בטוח שיהיה מחר.
    סגור
  • כל עוד אתה לא מתחתן. אתה עוד יכול לחסוך..
    מממ 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שנצמדה אליך נשמה טובה. צפה ל"שידרוג בחיים" הכל תצטרך לקנות לה . כי "צריך" זו מילת המפתח אצל בנות המין החזק ...צריך להניע את הכלכלה ...
    סגור
  • 1.
    תתרום
    יעקב 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה משפחות זקוקות לעזרה
    סגור