עסקי ספורט

הבשורה הקשה שנחתה על מנור סולומון נחשפת

גולשים פרו פלסטינים התלוננו בפני הרשת החברתית נגד הכוכב הישראלי שהביע תמיכה במלחמה בעזה וחשבון האינסטגרם שלו נחסם. חשבון הטוויטר של ההתאחדות לכדורגל הגיבה לכך בטענה לסתימת פיות
מערכת ice |  1
מנור סולומון (צילום אינסטגרם, מנור סולומון)
לאחר שהתבטא נגד מעשי חמאס ובעד המלחמה בעזה, אינסטגרם החליטה לחסום את חשבונו של כוכב טוטנהאם ונבחרת ישראל מנור סולומון, זאת לאחר שגולשים פרו פלסטינים רבים התלוננו עליו בפני הרשת החברתית.
כזכור, בחודש האחרון, מאז מתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס על יישובי עוטף עזה בו נרצחו מעל 1,400 ישראלים, אלפים נפצעו ועוד 240 נחטפו לעזה, החלו רבים מהספורטאים הישראלים להביע את דעתם על ארגון הטרור ולפעול למען הסברת מדינת ישראל. אחד מהם כאמור הוא קשר הנבחרת מנור סולומון שהרבה לשתף פוסטים התומכים בישראל. כעת חשבונו נראה מרוקן מתוכן לאחר שנחסם. מי שהגיב לחסימה היה חשבון הטוויטר של ההתאחדות לכדורגל שהעלתה תמונה של סולומון עם נייר דבק על פיו בטענה לסתימת פיות.

מנור סולומון בן ה-24 נפצע לפני יותר מחודש וייעדר בשלושת החודשים הקרובים המגרשים ויחמיץ בין היתר את המשחקים המכריעים של נבחרת ישראל בשבוע הבא במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, שלאחריהם תוכל הנבחרת לעשות היסטוריה ולהעפיל בפעם הראשונה ליורו דווקא בעיצומה של תקופה קשה ביותר למדינה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם לא מתביישים? זאת הודעה קשה? כמה טיפשים אתם יכולים ל (ל"ת)
    משה 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור