עסקי ספורט

דרמה בערוץ הספורט: מדוע השדרים עזבו את האולפן בשידור?

במהלך שידור משחקי ליגת האלופות נשמעה אזעקה בהרצליה, שדרי ערוץ הספורט נאלצו לנטוש את האולפן למספר דקות: "אנחנו נאלצים לצאת להפוגה קלה מאחר ויש לנו אזעקה כעת"
תום נחום |  1
ערוץ הספורט (צילום לוגו)
המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל מביא את יומה ה-33 של המלחמה בעזה לכדי שורת הישגים. אלפי מטרות הותקפו ומאות מחבלים הושמדו. היום (רביעי) אחרי אחרי הירי הכבד למרכז בשעות הערב המאוחרות, מתגלה אמת די מטרידה.
על פי דיווחים זרים, נשיא איראן אברהים ראיסי צפוי להגיע ביום ראשון לסעודיה לפסגת הארגון לשיתוף פעולה אסאלמי. מדובר בביקור ראשון של ראש מדינה איראני בערב הסעודית מאז שהמדינות סיימו שנים של עוינות ביניהן - הודות להסכם בתיווך סיני שנחתם במרץ.
בחזרה לירי הכבד אמש (שלישי) לעבר מרכז הארץ וגוש דן, דרמה לא קטנה נרשמה באולפני ערוץ הספורט בהרצליה, כאשר בזמן שידור משחקי ליגת האלופות המוקדמים של הערב, בהם ברצלונה הפסידה 1:0 לשחטאר דונייצק האוקראינית בעוד בורוסיה דורטמונד הגרמנית גברה 0:2 על ניוקאסל האנגלית, השדרים והפרשנים ששידרו את המשחקים נאלצו לפנות את האולפנים למספר דקות בעקבות האזעקה וירי הטילים והוחלפו בפרק הזמן הזה בפרשנות באנגלית, כאשר אבי מלר, ששידר את המשחק בין דורטמונד לניוקאסל, אמר כך: "אנחנו נאלצים לצאת להפוגה קלה מאחר ויש לנו אזעקה כעת".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עשו מה שצריך וחייבים לעשות. כל פיפס לרוץ לספר לחבר'ה ?
    עם ישראל חי 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כוווולה ליווי משחק בארץ אחרת . בוצורה סטטית בישיבה באולפן. עד היום לא הכינו במקלט של האולפנים ציוד גיבוי למצבים כאלו?
    סגור