עסקי ספורט

ערוצי הספורט חינם ב-YES: מי ייהנו מההטבה?

חברת yes מודיעה על שתי הטבות מיוחדות: תפתח את ערוצי ספורט 1 בבסיסי צה"ל ובמלונות בהם נמצאים מפונים וכן תפתח ללקוחותיה המנויים לחבילת ספורט 1, את ערוצי ספורט טו גו המשודרים במובייל לצפייה ללא עלות.

מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
חברת yes בהטבה מיוחדת. הודיעה היום (שני) כי תפתח את ערוצי ספורט 1 בבסיסי צה"ל ובמלונות בהם מתאכסנים מפונים במקביל תספק החברה הטבה נוספת ללקוחותיה המנויים לחבילת ספורט 1: ערוצי ספורט טו גו המשודרים במובייל לצפייה ללא עלות
חברת yes הודיעה כי תפתח לצפייה ללא עלות את כל ערוצי ספורט 1 בכל בסיסי צה"ל והמלונות ברחבי הארץ בהם מתאכסנים מפונים מהצפון ומהדרום ומחוברים ל-yes. עוד הודיעה החברה כי החל ממחר תפתח  ללקוחותיה המנויים לחבילת ספורט 1, את ערוצי ספורט טו גו המשודרים במובייל לצפייה ללא עלות. 

ההטבה תיפתח באופן אוטומטי לכלל מנויי חבילת הספורט של צ'רלטון ללא צורך בפנייה לשירות הלקוחות. בין המשחקים הצפויים להיות משודרים בימים הקרובים בהם ניתן לצפות מכל מקום באמצעות הסלולר או הטאבלט אפשר למצוא כמה מפגשים מרתקים.
ביום רביעי ה-8 בנובמבר – הפועל תל אביב נגד פריז במסגרת היורוקאפ, יום חמישי ה-9 בנובמבר מכבי חיפה נגד ויאריאל במסגרת הליגה האירופית, יום חמישי ה-9 בנובמבר מכבי תל אביב נגד זוריה במסגרת הקונפרנס ליג
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה