עסקי ספורט

מיקי זוהר התנצל בפני מוחמד אבו פאני: "לא יעבור בשתיקה"

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הגיע לביתו של מוחמד אבו פאני והתנצל בפני השחקן שנשמעו נגדו קריאות גזעניות במשחק הנבחרת ביום שני האחרון באצטדיון טדי נגד אנדורה
מערכת ice |  1
מוחמד אבו פאני (צילום משרד התרבות והספורט)

ביומיים האחרונים מאז הניצחון של נבחרת ישראל על אנדורה באצטדיון טדי עומד השיח הספורטיבי על הקריאות הגזעניות והנהמות שנשמעו נגד קשר הנבחרת מוחמד אבו פאני מיציעי טדי במהלך משחק הניצחון על נבחרת אנדורה במוקמות יורו 2024.


אמש נפגש שר התרבות והספורט מיקי זוהר עם הקשר בביתו, במהלך הפגישה תמך בו ואף אמר כי מדינת ישראל גאה בו ומאחלת לו בהצלחה בקבוצתו החדשה, והתנצל בפניו על האירועים האחרונים: "נחצה כאן גבול חדש, לא ניתן ששחקן במדי נבחרת ישראל ומייצג את המדינה שלו יקבל קריאות גזעניות, מדובר באירוע שלא ניתן לעבור עליו בשתיקה, הגעתי לחזק את אבו פאני ובני משפחתו ואמרתי שלו שמדינת ישראל מחזקת אותו וגאה בו."


הקשר עצמו אמר לאחר הפגישה: "עבר עליי לילה קשוח ולא פשוט, זו לא פעם ראשונה שזה קורה אבל עכשיו זה תפס אותי לא מוכן, לדעתי צריך להתייחס למקרים האלו באפס סובלנות, אני מודה לשר מיקי זוהר שהגיע אליי הביתה והראה עד כמה הנושא חשוב וקרוב לליבו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה. לא. ידועה. על. השוויון
    דודו מרכז. שפוי 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי. אז. הידע. הזמן. לשמור. על שפיות יש. אנשים. חולים. ברואש. צריך. להחרים את. קבוצת. האנשים. שקוראים. קריות כאלו. בתקשורת. ולנקות. נגדם. בחומרה חבל. שיש. לנו. סוג. של. אנשים. מחורפנים באנף. הספורט. פה. צריך. להיות מאוחדים מאוחדים. בושה. בושה
    סגור