עסקי ספורט

ברק בכר מבצע מחטף: זה השחקן שגנב למכבי חיפה

מאמנה הישראלי של הכוכב האדום בלגרד הסרבית החתים את חלוץ נבחרת חוף השנהב, ז'אן פיליפ קראסו בן ה-25, מסנט אטיין הצרפתית, זאת לאחר שהיה על הכוונת של האקסית מכבי חיפה בחודשים האחרונים
תום נחום |  4
ברק בכר (צילום בן בודה, באדיבות אתר ישראל ספורט)
אחרי שלוש אליפויות ברציפות, ברק בכר עזב הקיץ את מכבי חיפה והחליט לצאת להרפתקה אירופית ולחתום בקבוצת הפאר הסרבית הכוכב האדום בלגרד. הקשר בין בכר בן ה-43 לכוכב האדום נוצר עוד בתחילת העונה, אז הסרבים הודחו על ידי מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות בקיץ שעבר, בתצוגה ירוקה שהרשימה את ראשי המועדון הסרבי. 
שכר העתק אותו צפוי ברק בכר לקבל בכוכב האדום עומד על 1.2 מיליון אירו לעונה, למשך שנתיים, לא כולל מענקים. כאשר גם עוזר המאמן גיא צרפתי עבר ביחד עם בכר, כמו גם חברים נוספים בצוות האימון ובצוות המקצועי שיוביל העונה את הכוכב האדום. לשם השוואה, שכרו של בכר במכבי חיפה בעונה החולפת עמד על 350 אלף אירו "בלבד" והמאמן היוצא של הסרבים, מילוש מילוייביץ', קיבל שכר של 800 אלף אירו.

כעת, נראה שהמאמן הישראלי המצליח מעלה הילוך בעבודה על בניית הסגל, כאשר קבוצתו החתימה את חלוץ נבחרת חוף השנהב, ז'אן פיליפ קראסו בן ה-25, אשר מגיע בהעברה חופשית מסנט אטיין הצרפתית לאחר עונה אדירה בה כבש 17 שערים ובישל 12 נוספים בליגה הצרפתית השנייה. החתימה של קראסו בבלגרד מגיעה אחרי חודשים ארוכים בהם מכבי חיפה חיזרה אחרי החלוץ מחוף השנהב, אך כאמור, בסופו של דבר האקס ברק בכר ביצע מחטף והצליח להחתים את השחקן.
בנוסף, הכוכב האדום בלגרד גם ביצעו כבר חיזוק כחול-לבן נוסף למועדון הסרבי, כאשר בכר ומאמן השוערים שלו, גיא וייזינגר, היו נחושים להחתים את שוער הפועל באר שבע, עומרי גלזר, במועדון, וקיבלו כעת את מבוקשם, כאשר השוער בן ה-27, שמחזיק בחמש הופעות בנבחרת ישראל, עבר לבירה הסרבית והאדומים מבירת הנגב יקבלו בעבורו לפחות מיליון אירו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמו כל העיתונים המצאות (ל"ת)
    ככ 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ברק ככל האדם
    מיקי גונאר 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם זמנו להיות עוד מאמן ממאות אלפי מאמנים שלא זוכים בשום תואר יגיע..
    סגור
  • 2.
    עכשיו את מבינים
    קפילוטו 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו אתם מבינים למה לאלברמן לא מצליח כלום כי אין לו את ברק בכר כמאמן ומנג'ר מסאי אין לו כנראה את הכוח לבקש שחקנים או כאלה שיהיו שוברי שיוויון כמו אצילי ולכן אנחנו נראים כמו שאנחנו ניראים שבועיים לפני ההתמודדות הראשונה במוקדמות אלברמן עשה את כל הטעויות האפשריות לעשור הקרוב שיחרר הרבה שחקנים ושוער כשעדיין לה הביא כלום איך תיראה העונה הזו לאלברמן הפיתרונים עונה מפחידה בפתח מקווה שלא נתבזה
    סגור
  • 1.
    איזה מחטף? חיפה בכלל לא בכיוון, הם משחררים. (ל"ת)
    דדו 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור