עסקי ספורט

יעקב שחר חוגג אחרי העסקה הדרמטית: כמה פיצויים יקבל?

יעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה, יקבל פיצויים על סך 500 אלף אירו מהכוכב האדום בלגרד עבור המאמן ברק בכר, שעשוי לחתום בקרוב במועדון הסרבי והוא ישתכר בכמיליון אירו לעונה
מערכת ice | 
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
ברק בכר, אחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי, בדרך להצעיד את מכבי חיפה לאליפות שלישית ברציפות. בעקבות ההצלחה האדירה של המאמן, שאף הגיע העונה לשלב הבתים של ליגת האלופות, הוא קיבל הצעה מפתה מקבוצת הכוכב האדום בלגרד, אותה הוא הדיח עם הירוקים העונה, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, בכר יעמוד על הקווים של הקבוצה הסרבית בעונה הבאה.
היום (שישי) נודע כי יעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה, יקבל פיצויים של חמי מיליון אירו עבור המאמן שלו בשנים האחרונות, זאת כדי להשלים את העסקה בין המועדונים. כך על פי פרסומים בתקשורת הסרבית. מכבי חיפה תקבל את הפיצויים כי למעשה המאמן מחזיק בחוזה עד שנת 2024. 
עוד דווח בסרביה כי מאמן ישתכר מיליון יורו בעונה בחוזה לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת, שתמומש רק אם שני הצדדים יהיו מרוצים מהשידוך. אל ברק בכר יצטרף גם הצוות המקצועי שעוטף אותו בשנים האחרונות וכולל את עוזר המאמן גיא צרפתי ומאמן השוערים גיא וייזינגר, שצועד עם בכר כבר שנים ארוכות עוד מאז הפועל באר שבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה