עסקי ספורט

משתדרג: נחשף סכום העתק שירוויח ברק בכר בכוכב האדום בלגרד

מאמן מכבי חיפה צפוי לעבור תום העונה לאמן את אלופת סרביה, תמורת שכר שיא של 1.2 מיליון אירו לעונה - פי 3.5 ממה שהוא מרוויח בישראל
מערכת ice | 
ברק בכר (צילום בן בודה, באדיבות אתר ישראל ספורט)
מאמן מכבי חיפה ברק בכר החליט ככל הנראה לעזוב את המועדון בתום העונה, לאחר שלוש אליפויות ברציפות, ולחתום בקבוצת הפאר האירופית הכוכב האדום בלגרד.
הקשר בין בכר (43) לכוכב האדום נוצר בעקבות ההדחה של הקבוצה על ידי מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות בקיץ שעבר, שהרשימה את ראשי המועדון הסרבי. לפני כשלושה שבועות ביקרו נציגי אלופת סרביה בישראל, אך מאז טרם פורסם אם המעבר אכן ייצא לפועל.
היום נחשף בספורט 5 שכר העתק אותו צפוי ברק בכר לקבל בכוכב האדום, בהנחה ואכן יחתום שם: 1.2 מיליון אירו לעונה, למשך שנתיים, לא כולל מענקים.
לשם השוואה, שכרו של בכר במכבי חיפה העונה הוא 350 אלף אירו "בלבד". המאמן הנוכחי של הקבוצה, מילוש מילוייביץ', מקבל שכר של 800 אלף אירו.

אם יעבור בכר לסרביה הוא צפוי לקחת עימו את צוות האימון שלו ממכבי חיפה שכולל את עוזר המאמן גיא צרפתי ומאמן השוערים גיא וייזינגר, ואולי גם מאמן הכושר, דרור שמשון. גם הם יזכו לשכר חסר תקדים: וייזינגר וצרפתי צפויים להרוויח יחד כ-300 אלף אירו.
ועד כמה שבכוכב האדום רוצים את בכר, תעיד העובדה שהם גם מוכנים לפצות את מכבי חיפה בסכום נוסף של כשני מיליון שקל, מאחר והמאמן תחת חוזה במועדון הישראלי לעוד שנתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה