ויראלי

ברק בכר זכה לכבוד ענק: כך הגיב ג'וקוביץ' למאמן הישראלי

ברק בכר, שהוצג רשמית בכוכב האדום בלגרד, שלח קריצה לשחקן הטניס הטוב בעולם ואוהד הקבוצה, נובאק ג'וקוביץ', שלא נשאר חייב: "אני מאחל לו הצלחה גדולה". וגם: מי החברה המשותף של השניים?
מערכת ice | 
נובאק ג'וקוביץ' (צילום יחצ)
ברק בכר, המאמן המצליח שהוביל את קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה לשתי אליפויות רצופות ולעלייה מרשימה לליגת האלופות, עזב באופן רשמי את המועדון הירוק וחתם בקבוצת הכוכב האדום בלגרד, אותה קבוצה שהודחה על ידי הירוקים בפלייאוף ליגת האלופות העונה, ואף הוצג רשמית במועדון הסרבי.
בכר הוצג אתמול (שני) רשמית במסיבת עיתונאים של הקבוצה מבלגרד, ואף זכה לסרטון רשמי בו הוצג בפני הקהל הגדול. במהלך מסית העיתונאים, בכר, שידוע כחובב טניס גדול, התלוצץ והזמין את אחד אוהדים המוכרים ביותר של הכוכב האדום, הטניסאי הטוב בעולם, נובאק ג'וקוביץ', למשחק טניס קטן.
בהמשך היום, ג'וקוביץ', שמתמודד ברולאן גרוס ואף עלה סיבוב עם ניצחון  על אלכסנדר קובאצ’ביץ’ האמריקאי, נשאל גם הוא על אותו נושא, והתייחס להגעת הישראלי לקבוצה אותה הוא אוהד.
ג'וקוביץ' התייחס להזמנה של בכר: “המשחק טניס מולו? אף אחד מהכוכב האדום לא פנה אליי עוד. אבל אם נשים צחוק בצד, אני מאחל לו הצלחה גדולה בקבוצה ובפרט בליגת האלופות. שיביא תוצאות טובות, אנחנו ראויים לזה ואני שמח שהקבוצה שוב תהיה בשלב היוקרתי הזה בליגת האלופות”.
עוד הוסיף הכוכב כי “טרם פגשתי אותו, אבל יש לי חבר משותף שכבר שלח לי תמונה שהוא מצטרף עוד כשזה נסגר בתל אביב, ידעתי כבר אז עוד לפני שזה הפך לרשמי. אני מאחל לו ולקבוצה את כל ההצלחה שבעולם, או לפחות לעבור את שלב הבתים באלופות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה