עסקי ספורט

ישראלי? עומר אצילי הוצג באל עין דווקא כשחקן רומני

עומר אצילי חתם אמש רשמית במדי אל עין מאיחוד האמירויות והפך לשחקן היהודי הראשון במפרץ הפרסי, אולם במועדון האמירתי דווקא הציגו אותו בתור שחקן רומני
מערכת ice | 
עומר אצילי (צילום vecteezy, אינסטגרם/ עומר אצילי)

העברתו המדוברת של עומר אצילי ממכבי חיפה לקבוצת אל עין מאיחוד האמירויות הושלמה אמש רשמית כשמלך השערים של הליגה בישראל בעונה שעברה חתם לשנתיים בקבוצה מהמפרץ הפרסי כשחתם על חוזה שמעורך בכ2 מיליון יורו לעונה.

אך בהצגתו הרשמית המועדון מהמפרץ הפרסי דיווח כי חתם במדי הקבוצה שחקן רומני עקב הדרכון הנוסף שיש לאצילי. "יש לי מוטיבציה רבה ואני רוצה ליהנות מהאתגר החדש, חיכיתי לחתימה זו כמה שבועות ועכשיו כשזה רשמי אני שמח מאד ומחכה לשחק" אמר אצילי במהלך חתימתו.
 

אחת הסברות שעלו לגבי המהלך של עין היא רישומו כשרומני ולא כישראלי במטרה שיוכל לשחק במדינות עמן אין לישראלים יחסים, כזכור קבוצת אל עין שסיימה במקום השני בליגה בעונה שעברה ונחשבת לאחת הקבוצות הגדולות במפרץ הפרסי תשחק בעונה הקרובה בליגת האלופות של אסיה.
 


אצילי בן ה-29 מלך השערים של ליגת העל בשנתיים האחרונות סיכם את תנאיו בקבוצה כבר לפני מספר ימים וירוויח שכר שיא במונחים של שחקן ישראלי, מכבי חיפה תקבל תמורתו 2 מיליון יורו

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה