עסקי ספורט

מסי יזכה שוב במונדיאל? זו ההצהרה שלו לגבי עתידו בנבחרת

אלוף העולם השוהה עם נבחרת ארגנטינה בסין, אמר לתקשורת המקומית כי אין בכוונתו לשחק במונדיאל 2026, אלא להיות שם כצופה. בכך חזר על הצהרתו מלפני המונדיאל האחרון
מערכת ice | 
ארגנטינה אלופת העולם (צילום vecteezy, אינסטגרם/ fifaworldcup)
באוקטובר שנה שעברה, רגע לפני שהחל הטורניר החלומי בסיומו הניף את גביע העולם, הצהיר ליאו מסי כי זה יהיה המונדיאל האחרון בקריירה שלו. כעת, בראיון לתקשורת בסין, חוזר מסי על האמירה ומצהיר שוב כי לא ישחק במונדיאל 2026.
כוכב נבחרת ארגנטינה נמצא כעת בסין עם נבחרתו שגברה הלילה 2:0 על נבחרת אוסטרליה בעיר בייג'ינג. בריאיון לטיטאן ספורט, אמר הכדורגלן בן ה-35 כי "זה היה המונדיאל האחרון שלי. אני אראה איך הדברים יתנהלו, אבל עקרונית, למונדיאל הבא אני לא אגיע".

מסי הוסיף כי הוא היה רוצה להיות שם כדי לצפות במונדיאל 2026, אז יהיה בן קרוב ל-39, אבל אינו מתכוון להשתתף. יחד עם זאת, נראה כי מסי כן ישתתף במדי הנבחרת בקופה אמריקה, אליפות דרום אמריקה שתתקיים בקיץ הבא.
כזכור, מסי שסיים את חוזהו בפריס סן ז'רמן, החליט לא לחזור לברצלונה אלא לסיים את הקריירה דווקא באינטר מיאמי בארה"ב, קבוצה בינונית למדי. הוא נימק את החלטתו: "אחרי שזכיתי בגביע העולם ולא יכולתי ללכת לבארסה, הגיע הזמן ללכת ל-MLS כדי לחיות את הכדורגל בצורה אחרת וליהנות מחיי היום יום שלי יותר. ברור שעם אותה אחריות ורצון לנצח, ולעשות דברים היטב, אבל עם יותר רוגע.
 
"מאוד רציתי לחזור לברצלונה, אבל אחרי שחוויתי את מה שחוויתי כשעזבתי, לא רציתי להיות שוב באותו מצב - לחכות לראות מה הולך לקרות. שמעתי שהם צריכים למכור שחקנים או להוריד משכורות של שחקנים והאמת היא שלא רציתי לעבור את זה, וגם לא לקחת אחריות על השגת משהו שקשור לכל זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה