עסקי ספורט

חריג: שחקן בולוניה ניסה לתקוף את אוהדי מכבי ת"א

אירוע חריג כמעט והעיב על ניצחונה המרשים אתמול (שלישי) של מכבי תל אביב במסגרת היורוליג. במהלך הניצחון 80:111 נגד וירטוס בולוניה, שחקנה הקבוצה האיטלקית, טורניקה שנגליה, ניסה לתקוף את אוהדי הצהובים
מערכת ice | 
מכבי תל אביב כדורסל (צילום מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית)
אמש מכבי תל אביב עשתה צעד נוסף להבטיח את מקומה בפלייאוף היורוליג לאחר שניצחה את וירטוס בולוניה האיטלקית בתוצאה 80:111 בהיכל מנורה מבטחים. בעוד שהניצחון עצמו לא הוטל בספק משלב מאוד מוקדם של המשחק, אירוע אחד העיב על המשחק.
שחקנה של בולוניה, טורניקה שנגליה, ניסה להתעמת עם אוהדי הצהובים בתחילת הרבע הרביעי של המשחק לאחר שחלקם קילל אותו. השחקן, שניסה לעלות לעבר היציע נעצר על ידי המאבטחים שהגיעו במהרה למקום ועצרו אותו. שחקני קבוצתו הצליחו להרגיע אותו ושנגליה חזר לשבת על הספסל.

אוהדי הצהובים מקניטים מפעם לפעם שחקני יריבות ושניים – יאן וסלי וניקולה מירוטיץ', שניהם מברצלונה – זוכים הכי הרבה לאותו הטיפול ולגבי שנגליה מדובר במקרה ראשון ולכן מאוד מפתיע שהאירוע כמעט ונגמר באלימות פיזית.
הצהובים, שבמהלך המשחק שברו את שיא האסיסטים ביורוליג והעמידו אותו על 38, ישחקו מחר (חמישי) בהיכל מנורה מבטחים נגד קבוצה איטלקית אחרת, אולימפיה מילאנו, וניצחון במשחק במסגרת המחזור ה-32 יעמיד את הקבוצה עם 19 ניצחונות והבטחת מקום בפלייאוף היורוליג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה