ויראלי

הבית הלבן בהודעה תקיפה: "מודאגים מהאירועים, קוראים בדחיפות לפשרה"

הבית הלבן יצאו בהודעה אחרי ההפגנות הקשות ופיטורי גלנט: "ארצות הברית קוראת בתוקף למנהיגים בישראל להגיע לפשרה - בהקדם האפשרי. זו הדרך הטובה ביותר עבור אזרחי ישראל"
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר, יונתן זינדל)
אחרי מחאות הענק שעלו אמש (ראשון) דרגה עם עשרות אלפי אנשים שחסמו כבישים והציתו אותם, כמו גם ההפגנות הקשות והעימותים עם המשטרה מחוץ לבית משפחת נתניהו ברחוב עזה שבירושלים, שהגיעו בעקבות פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט, בבית הלבן מודאגים.
הדוברת במועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן, אדריאן ווטסון, מסרה: "ארצות הברית קוראת בתוקף למנהיגים בישראל להגיע לפשרה - בהקדם האפשרי. זו הדרך הטובה ביותר עבור אזרחי ישראל".
היא התייחסה גם לשיחה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן ואמרה כי "הנשיא דן לאחרונה עם ראש הממשלה נתניהו והבהיר לו כי ערכים דמוקרטיים תמיד היו, וחייבים להישאר, סימן ההיכר של מערכת היחסים בין ארה"ב לישראל". ווטסון המשיכה: "חברות דמוקרטיות מתחזקות על ידי איזונים ובלמים. שינויים מהותיים בשיטה הדמוקרטית יש לבצע בקונצנזוס הרחב ביותר".
כזכור, לאחר שיואב גלנט קרא לעצור את החקיקה כי היא מסכנת את הביטחון מדינת ישראל, נתניהו, במהלך דרמטי מאוד שהבהיר כאן עוד יותר את הרחובות, החליט לפטר את גלנט. גלנט מסר מאוחר יותר: "ביטחון מדינת ישראל תמיד היה ותמיד יישאר משימת חיי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה