עסקי ספורט

מתנת יום הולדת? מכבי חיפה צפויה להיקנס בעקבות ראיון המאמן

ברק בכר רק רצה לשמח את בנו לכבוד יום הולדתו והדבר עלול לקבוצתו לקנס. בכר התראיין לערוץ הספורט לאחר הניצחון בדרבי כשבנו לצידו ובמנהלת הליגות לא אהבו את המחווה
מערכת ice | 
ברק בכר (צילום בן בודה, באדיבות אתר ישראל ספורט)
רק רצה לשמח את הילד. מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, התראיין לאחר ניצחון הירוקים בדרבי החיפאי 1:4 נגד הפועל המקומית, והחליט להביא את בנו, שחגג יום הולדת, לעמדת הראיונות. כעת הוא עומד בפני קנס מידי מנהלת הליגות.
במכתב שנשלח למכבי חיפה על ידי מנכ"ל מנהלת הליגות, ניקולאס לב, ניתן כי עמדת הראיונות הינה אזור סטרילי עבור השופטים, השחקנים, אנשי צוות ואנשים הלוקחים חלק בניהול המשחק בלבד וגם כאשר העירו לדובר הקבוצה, דודו בזק, הוא נענה "כי יש לילד יום הולדת".

"בשולי הדברים, נציין כי לאור החשיפה התקשורתית הגדולה לה אתם זוכים כקבוצה בכירה ומובילה בליגה בוודאי שלאור הניסיון שצברתם בליגת האלופות בה ייצגתם את מדינת ישראל, אנו מצפים כי תהיה הבנה לחשיבות לעמידה מדויקת בלוחות הזמנים ולהנהלות בכל הקשור לראיונות, מתחם חדרי ההלבשה וכיוצ"ב", נכתב במכתב שנשלח לאלופה תוך התייחסות גם לעיכוב בלו"ז לפני שריקת הפתיחה.
במנהלת ביקשו את התייחסות הירוקים "לא יאוחר מיום חמישי 9.3.23 בשעה 12:00" וזאת מכיוון שהם שוקלים "להפחית לקבוצתכם מכספי תמריץ ניהול המשחק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה