עסקי ספורט

ליאו מסי וניימאר בדרך החוצה מפ.ס.ז'? דרמת הענק סביב הכוכבים נחשפת

על רקע המצב הקשה של פאריס סן ז'רמן בתקופה האחרונה, לבעלים נמאס מההתנהגות של ניימאר ומתכוון להראות לו את הדרך החוצה. אצל מסי המצב הפוך, שכן הפרעוש לא רוצה להמשיך לשחק בעיר האורות
מערכת ice |  3
ליאו מסי ניימאר ובן ינובר (צילום אנגלינה)
פאריס סן זרמן, קבוצת הפאר הצרפתית, שוב סוערת ורועשת. אחרי שבוע קשה מאוד מבחינה מקצועית שהסתיים בהדחה מהגביע נגד מארסיי והפסד ליגה למונאקו, תוך כדי הצגת יכולת חלשה במיוחד, נראה כי המועדון הצרפתי בדרך למהפכה גדולה.
על פי דיווחים בתקשורת הצרפתית, בהנהלה של הקבוצה מתכוונים להיפרד בקרוב משניים מהכוכבים הכי גדולים שלה - ליאו מסי וניימאר. על פי העיתונאי סנטי אאונה, לקבוצה פשוט נמאס מההתנגדות של ניימאר, שכזכור נרכש על ידה תמורת 222 מיליון אירו - סכום שיא אי פעם בכדורגל העולמי.
על פי הדיווח, הבעלים  נסאר אל חלאיפי, מאוכזב מהכוכב הברזילאי שלמרות שקיבל הכל מהמועדון, חוזר בכל עונה על אותן בעיות. במקרה של ליאו מסי המצב שונה. על פי הדיווח, מסי עצמו שוקל את דרכו בקבוצה מעיר האורות.
על פי אאונה, דווקא מסי לא שם כרגע את הארכת החוזה בראש סדר העדיפויות שלו, זאת למרות שהצדדים כבר היו קרובים להסכם. הוא כרגע ממשיך לחשוב על עזיבה, ולפחות על פי הדיווח, זאת האופציה העדיפה בעיניו, כאשר קבוצות רבות ירצו לשים את ידן על הכוכב הגדול, בטח קבוצתו לשעבר ברצלונה שלוטשת עיניים לעברו של מסי וחולמת על קאמבק ענק.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ברצלונה זקוקה למסי
    יהודה 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    . אם מסי היה בברצלונה היום יש מצב שהיו לוקחים טראבל
    סגור
  • 2.
    ברצלונהההה
    אלי 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שמסי יחזור לברצלונה
    סגור
  • 1.
    ברצלונה
    חנוך 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שיחזרו לברצלונה פריז הרסה אותם
    סגור