עסקי ספורט

אחיו של ליאו מסי מתפוצץ: "לא חוזר לברצלונה, הספרדים בוגדים"

אחריו של ליאור מסי, מתיאס, התייחס לשמועות על חזרה של הפרעוש לברצלונה ותקף: "אנחנו לא חוזרים לברצלונה ואם כן, אנחנו הולכים לעשות ניקיון, ביניהם לבעוט החוצה את לאפורטה. הספרדים הם בוגדים"
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי, הכדורגלן הטוב בעולם, עומד בפני רגעי הכרעה בקריירה שלו. אחרי שזכה כמעט בכל תואר אפשרי והגדול מכולם הוא כמובן המונדיאל האחרון בקטאר, אחרי שהוביל את ארגנטינה לזכייה.
כעת, מסי עומד בפני צומת דרכים, כאשר הוא בגיל 35 ונכנס לישורת האחרונה של הקריירה שלו. בצל כך, מסי צריך לחשוב טוב על החוזה הבא שיחתום עליו, שכן הוא עשוי להיות האחרון בקריירה של הפרעוש, שרושם עונה מצוינת עד כה במדי קבוצתו פאריס סן ז'רמן, אך הדיבורים סביב חזרה לברצלונה תמיד מרחפים באוויר.
בתוך כך, אחריו של ליאו מסי, מתיאס מסי,  התייחס לדיווחים על חזרה של מסי למועדון ועלה למתקפה נגד הנהלת הקבוצה: "אנחנו לא חוזרים לברצלונה ואם כן, אנחנו הולכים לעשות ניקיון, ביניהם לבעוט החוצה את לאפורטה (הנשיא של המועדון). האוהדים בברצלונה לא תמכו בליאו מספיק. הם היו צריכים לעשות צעדה או משהו, שלאפורטה יעזוב, לא מסי. הספרדים הם בוגדים. מה שאני אומר אלו דברים שיוצאים לנו מהנשמה, אני לא רוצה שיקשיבו לדברים לא נכונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה