עסקי ספורט

מנצ'סטר יונייטד על המדף: זה הסכום אותו דורשים הגלייזרים

משפחת גלייזר מעוניינת למכור את מנצ'סטר יונייטד אחרי 18 שנה, אך לא תהיה מוכנה להתפשר על סכום הענק אותו תדרוש - 6 מיליארד ליש"ט
מערכת ice | 
מנצ'סטר יונייטד (צילום pexels)
אחרי סערת כריסטיאנו רונאלדו ושחרורו מהמועדון על רקע הראיון בו תקף את התנהלות המועדון וההנהלה, משפחת גלייזר, שמחזיקה בבעלות על מנצ'סטר יונייטד, מעוניינת למכור את מועדון הפאר האנגלי, אך אין כל כוונה להתפשר או להתגמש בדרישות הענק מהרוכש העתידי, מי שלא יהיה.
נכון לרגע זה, השם הרציני ביותר על הפרק מבחינת מועמדים פוטנציאלים לרכוש את השדים האדומים מידיהם של הגלייזרים הוא סר ג'ים רטקליף, בעלי מעצמת הכימיכלים INEOS, שמחזיק בבעלות על קבוצת האופניים SKY, שנחשבת לאחת המובילות בענף, ובנוסף, מחזיק בבעלות על מועדוני הכדורגל ניס מצרפת ולוזאן משווייץ, ושמו הוזכר בעבר כמועמד לרכוש את צ'לסי האנגלית, וכמו כן, גם את ווסטהאם יונייטד, דיווחים שכאמור, לא הבשילו לעסקה.

בנוסף, גם שמות ענקיים נוספים הוזכרו כמועמדים, כמו בעלי אמזון ג'ף בזוס, דיווחים על כך שאפל מתכננת הצעה, וגם אילון מאסק, עד לא מזמן האיש העשיר בעולם, השתעשע ברעיון בציוץ מפתיע, אם כי מאז כבר הספיק להודות שרק רצה להטריל. עם זאת, הסכום אותו דורשים הגלייזרים, שמחזיקים במנצ'סטר יונייטד מאז 2005, עת אב המשפחה המנוח, מלקולם גלייזר, שרכש את המועדון תמורת 790 מיליון ליש"ט, דורשים כעת לא פחות מ-6 מיליארד ליש"ט תמורת העברת הבעלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה