עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו עוזב את מנצ'סטר יונייטד: רעידת אדמה בכדורגל העולמי

כריסטיאנו רונאדלו עוזב: מנצ'סטר יונייטד הטילה פצצה והרעידה את הכדורגל העולמי עם הודעה שהוציאה לפיה - "בהחלטה הדדית, כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את מנצ'סטר יונייטד באופן מיידי. המועדון מודה לו על תרומתו העצומה בשתי הקדנציות שלו במועדון"
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו חזר לפני כשנה וחצי למנצ'סטר יונייטד בקול תרועה רמה אחרי תקופה בת 9 שנים אחרי שעזב את המועדון ששם אותו על הבמה העולמית. אך השנה וחצי האלו היו סיוט מתמשך עבור אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק.
המספרים שלך רונאלדו על הדשא ירדו משמעותית, הוא הסתכסך עם כל מאמן אפשרי שעבר לו בין הידיים ובראש ובראשונה המאמן הנוכחי, אריק טן האך, והראיון האחרון שערך בו הוא תקף באופן חריף מאוד את המועדון היה ללא ספק הקש ששבר את גב הגמל. בראיון הזה רונאלדו סגר חשבון עם טן האך כשטען כי הוא לא מכבד אותו, ובנוסף יצא נגד מנצ'סטר יונייטד, שכבר לא יכולה הייתה לשתוק יותר.
היום (שלישי) מנצ'סטר יונייטד הטילה פצצה על הכדורגל העולמי, רגע לפני שרונאלדו עולה על הדשא בפעם האחרונה בקיירה שלו בתור שחקן פורטוגל במונדיאל, והודיעה כי על עזיבתו של השחקן. בהודעת המועדון של יונייטד נכתב: "בהחלטה הדדית, כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את מנצ'סטר יונייטד באופן מיידי. המועדון מודה לו על תרומתו העצומה בשתי הקדנציות שלו במועדון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה