עסקי ספורט

אילון מאסק יתחרט? המיליארדר שרוצה את מנצ'סטר יונייטד נחשף

דוברו של המילארדר ג'ים ראטקליף אשר מחזיק במספר קבוצות ספורט אישר כי איש העסקים מתעניין ברכישת השדים האדומים: "רוצים לשבת למשא ומתן על בעלות ארוכת טווח על המועדון. זאת לא שאלה אם להוציא או לא להוציא את הכסף"
מערכת ice | 
מנצ'סטר יונייטד (צילום pexels)

לאחר הדיווחים כי משפחת גלייזר בעלת השליטה בקבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד, מקיימת שיחות במטרה לגייס משקיע נוסף, אתמול (חמישי) דוברו של המיליארדר סר ג'ים ראטקליף אשר מחזיק בבעלות של מספר קבוצות ספורט באירופה, אישר בידיעה שפורסמה ב"טיימס" כי איש העסקים מעוניין לרכוש לפחות חלק ממניות הקבוצה.


"אם המועדון למכירה, ג'ים הוא רוכש פוטנציאלי. אם זה משהו אפשרי, אנחנו רוצים לשבת למשא ומתן על בעלות ארוכת טווח על המועדון. זאת לא שאלה אם להוציא או לא להוציא את הכסף. יש תחושה שזה הזמן הנכון למהלך כזה", אמר.

ראטקליף אשר עלה לכותרות במאי האחרון כמי שעשוי לרכוש דווקא קבוצה אנגלית אחרת – צ'לסי אשר נמכרה לבסוף למיליארדר טד בוהלי, מחזיק כיום במועדוני הכדורגל לוזאן בשוויץ, ובניס הצרפתית, וכן בקבוצת רכיבת האופניים "סקי". בנוסף, הוא נותן החסות של נבחרת הרוגבי של ניו זילנד.


בין עסקיו המניבים נמנים בין היתר: קבוצת הכימיקלים "אינאוס", הוא מדורג נכון לכתיבת שורות אלה כאיש ה-146 בעושרו בעולם על פי מגזין "פורבס", עם הון מוערך של כ- 12.5 מיליארד דולר.


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה