עסקי ספורט

שינוי בעליות במנצ'סטר? זו ההתפתחות דרמטית

המגזין הכלכלי בלומברג מדווח כי משפחת גלזר בעלת השליטה בקבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד מקיימת בימים אלה דיונים בנוגע לאפשרות להביא משקיע חדש, אך מעוניינת לשמור על השליטה במעודון
מערכת ice | 
מנצ'סטר יונייטד (צילום pexels)

משפחת גלזר, בעלי השליטה בקבוצת הכדורגל "מנצ'סטר יונייטד" שוקלת למכור חלק ממניותיה, כך דווח היום (רביעי) ב"בלומברג". לפי הפרסום, ע"פ מקורות ששוחחו עם המגזין הכלכלי המשפחה ניהלה כמה דיונים ראשוניים לגבי האפשרות להביא משקיע חדש, אך עדיין לא מוכנות לוותר על השליטה במועדון הכדורגל האנגלי, ששוויו עשוי להיות מוערך בכ-5 מיליארד פאונד.

מוקדם יותר היום, המיליארדר אילון מאסק הצהיר בציוץ טוויטר כי הוא מתכוון לקנות את המועדון – אולם מיהר להבהיר כי מדובר ב"בדיחה ארוכת שנים".

 
מנצ'סטר יונייטד נרכשה על ידי משפחת גלזר האמריקאית תמורת 790 מיליון פאונד (954.48 מיליון דולר) בשנת 2005. בעוד שהיא שמועדון הכדורגל נסחר בבורסה של ניו יורק מאז 2012, המשפחה מחזיקה ברוב מניות הקבוצה ושמרת על השליטה בה.

בשנים האחרונות, נשמעים יותר ויותר קולות בקרב אוהדי הקבוצה, עתירת התארים הקוראים להחלפת בעליות, בעקבות הביצועים המאכזבים של המועדון בשנים האחרונות.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה