עסקי ספורט

מג'ודו לחקלאות: המדליסט האולימפי יורד דרומה לערבה התיכונה

הג'ודוקא לשעבר אורי ששון שיופיע בקרוב ב"מחוברים", הדרים לערבה כדי להרצות בפני תלמידים, ביקש להתנסות בקטיף והתאהב בחממות החקלאיות
מערכת ice | 
אורי ששון (צילום עמית בר עם)
הג'ודוקא לשעבר והמדליסט האולימפי אורי ששון הדרים לערבה התיכונה, שם העביר הרצאה ואימון ג'ודו מקצועי בישוב ספיר.
ששון שהגיע במטרה להרצות לתלמידי הערבה מכיתות א'-ג', בקריית הספורט החדשה ב'מרכז למצוינות שחייה וספורט ע"ש אוולין לייפר', ביקש גם להתנסות בקטיף עגבניות. הוא סייר בחממות החקלאיות לגידול הירקות המובחרים, הנמצאות בשיא עונת הקטיף בחודשי החורף.

ששון פגש שם גם את חניכי המכינות הקדם צבאיות ואת החקלאים, המתכוננים לתערוכה החקלאית הגדולה בישראל שתתקיים ב-1-2 בפברואר 2023 בתחנת המחקר "יאיר" בחצבה, בלב האזור החקלאי.
התערוכה החקלאית תתפרש על פני 20 דונם של ביתני תצוגה וחממות חקלאיות, בה יוצגו מגוון גידולים חקלאים וכלל החידושים האחרונים בחקלאות. ששון התרשם מהפלא החקלאי המתקיים בערבה, ואמר כי יגיע עם חבריו לתערוכה להתגאות בחקלאות העתיד.
בקרוב תוכלו לצפות באורי ששון חשוף במיוחד בעונה החדשה של "מחוברים" שתעלה ב-HOT VOD ב-9.2. בפרומו לעונה, ששון מדבר על השאיפה שלו כג'ודאי לזכות בשלוש מדליות אולימפיות. כזכור לבסוף נאלץ "להסתפק" בשתי מדליות ארד, אחת אישית בריו 2016 ואחת קבוצתית בנבחרות מעורבות בטוקיו 2020, לפני שפרש מג'ודו בגיל 31.
ששון חושף ב"מחוברים" גם את חוויית הילדות הקשה שעבר בפני הוריו: "הייתי ילד מאוד אאוטסיידר, טוב שרשמתם אותי לג'ודו, כי שם התמודדתי עם השדים שלי. המקום הזה של הילד הדחוי, שנים שלא רציתי לפתוח את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה