קריירה ולימודים

אורי ששון חושף לראשונה בכאב: "הייתי ילד דחוי"

אורי ששון חושף בתוכנית "מחוברים" שתעלה בקרוב לאוויר בהוט את הקשיים שחווה בילדות: "הייתי ילד מאוד אאוטסיידר. המקום הזה של הילד הדחוי, שנים שלא רציתי לפתוח את זה
מערכת ice |  1
אורי ששון (צילום אינסטגרם)
התוכנית "מחוברים", שמשודרת כבר 14 שנה ותעלה בקרוב בהוט לעונה העשירית במספר, היא סדרת דוקו-ריאליטי יומית ישראלית, בה ידוענים משתפים את חייהם בפתיחות רבה כאשר הם מחוברים למצלמות 24/7 שמתעדות כל צעד בחיים שלהם.

העונה החדשה של הסדרה תעלה ב-HOT VOD ב-9.2 ומככבים בה: אורנה בנאי, יעל שלביה, קרן פלס, מיקי בוגנים, הדר מרקס ואורי ששון. רגע לפני עלייתה של העונה, קבלו הצצה חושפנית לחייו של הג'ודאי המצליח, אורי ששון, שמשתף לראשונה  בחוויות הילדות כילד דחוי.
בפרומו שנחשף לראשונה, ששון מדבר תחילה על השאיפה שלו בקריירה כג'ודאי: "אני רוצה לזכות בשלוש מדליות אולימפיות, לא היה אף אחד מעולם שעשה את זה". למרות זאת, אף אחד לא הכין אותו למה שיבוא לו אחר כך, כאשר הוא נראה מתוסכל מאוד על המזרן כשאמר: "מה יש לי עם הג'ודו הזה? זה לא הגיוני כבר". כידוע, מאוחר יותר הוא פרש מג'ודו בגיל 31 בלבד.
בהמשך, ששון חשף את חוויית הילדות הקשה שעבר בפני הוריו: "הייתי ילד מאוד אאוטסיידר, טוב שרשמתם אותי לג'ודו, כי שם התמודדתי עם השדים שלי. המקום הזה של הילד הדחוי, שנים שלא רציתי לפתוח את זה. אני הולך לקבל החלטה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך תבכה לאבא
    נרקסיסט 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אתה פוגע בבנות? אומר להם בפייס טיים שהם דחויות. כל הגודל הזה בדיחה
    סגור