עסקי ספורט

אחרי פשיטת הרגל: FTX מאבדת נכס נוסף

בורסת הקריפטו שפשטה את הרגל נתבעה על ידי איצטדיון ה-NBA שאיתו חתמה על עסקת ענק כדי להפוך אותו לאיצטדיון על שמה למשך כמעט שני עשורים. כעת התביעה הוכרעה לרעתה
יאיר מור | 
FTX (צילום shutterstock)
נכס אחד פחות ברשימת הנכסים של קבוצת FTX: שופט בית הדין הפדרלי לפשיטות רגל במיאמי, ג'ון טי דורסי, קבע ביום רביעי כי עסקת הענק שהפכה את FTX לנותנת החסות, ולכן גם השם הרשמי, של האיצטדיון במחוז מיאמי-דייד, שבו משחקת קבוצת הכדורסל מיאמי היט, מבוטל בשל חוסר יכולתה של החברה פושטת הרגל לעמוד בו.
המחוז תבע לבטל את ההסכם כבר בנובמבר, זמן קצר לאחר הודעת החברה על פשיטת רגל. זאת לאחר שהבין כי לא תוכל לקיים את התחייבותה במסגרת חוזה הענק, שנחתם ביוני 2021 ובמסגרתו התחייבה FTX לשלם 135 מיליון דולר על פני 19 שנה כדי להיות נותנת החסות של האולם. בתחילת החודש הנוכחי, לדוגמא, היא היתה אמורה להעביר 5.5 מיליון דולר, שאותם כמובן היא לא העבירה וכבר לא תעביר.
כעת, יצטרך המחוז לבזבז לא מעט כסף ומאמץ כדי להסיר את שם החברה מהמקום: הלוגו 'מפאר' את רבות מהכניסות לאיצטדיון, את המגרש עצמו, את חולצות המאבטחים ואנשי הצוות ואפילו את הכרטיסים המשמשים לפתיחת הדלתות לאזורים המאובטחים של המבנה. על גג המבנה נמצא לוגו גדול במיוחד.
הקבוצה והמחוז לא חשפו מתי הם מתכננים לבצע את העבודות להעלמת הלוגו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה