עסקי ספורט

הבעלים של פ.ס.ז' בדרך לאנגליה: זו הקבוצה שמתכננים לקנות

הרעב של הקטארים רק נפתח לאחר המונדיאל. בתקשורת הבריטית מדווחים כי נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חליפי נפגש עם הבעלים של טוטנהאם דניאל לוי במלון בלונדון
מערכת ice | 
נאסר אל חליפי (צילום ויקיפדיה)
איש העסקים הקטארי נאסר אל-חליפי, נשיא מועדון הכדורגל פ.ס.ז' ושל "קטאר השקעות ספורט", קיים פגישה עם דניאל לי, היו"ר של קבוצת הכדורגל האנגלית טוטנהאם מלונדון. לפי דיווחים בתקשורת הבריטית אל חליפי מעוניין להשקיע במועדון, מצד לוי הכחישו את קיום הפגישה. חרף ההכחשות מצד טוטנהאם, מספר מקורות המקורבים לאל-חליפי אישרו אותה.
בנוסף להיותו נשיא פ.ס.ז' אל-חליפי משמש גם כיו"ר ארגון המועדנים האירופיים (ECA), בו לוי מכהן כחבר הנהלה. מלבד לטוטנהאם שעל פי הדיווחים נמצאת בראש סדר העדיפויות של קטאר, גם מנצ'סטר יונייטד וליברפול אשר מחפשות אחר בעלות חדשה, נחשבות כיעד פוטנציאלי להשקעה קטארית.
חוקי הכדורגל האירופי אוסרים על קבוצות עם אותו בעלים לקחת חלק באותה תחרות (ליגת האלופות למשל) מסיבות יושרה. עם זאת, בעלות חלקית היא מותרת, ולכך בדיוק מכוונת QSI.
אך יש גם סממן מפתיע במהלך הצפוי של הקטארים. פרשנים רבים חזו שההתעניינות של "קטאר השקעות ספורט", או בקיצור QSI בכדורגל תדעך אחרי מונדיאל 2022 בקטאר, אך נראה שלא כך הדבר. בקטאר משוכנעים שגביע העולם אותו אירחו היה הטוב ביותר בהיסטוריה, ורוצים למנף את ההצלחה שלו. בנוסף, כך מבינים הקטארים, זה זמן טוב להשקיע בליגה שנחשבת לטובה בעולם בהתחשב בכך שהפאונד חלש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה