עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו בלחץ? "קודם כל רציתי להביא את מסי"

האם מאמנו החדש של כריסטיאנו רונאלדו צחק או גילה את האמת? במהלך מסיבת עיתונאים, רודי גארסיה אמר "רציתי להביא את מסי". זו לא הייתה הפעם הראשונה ששמו של מסי עלה על שפתיו של גארסיה
מערכת ice |  1
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב (צילום אינסטגרם)
אומרים שבכל צחוק יש טיפת אמת. רודי גארסיה, מאמנו החדש של כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר הסעודית, התבדח במסיבת העיתונאים על האפשרות להביא גם את ליאו מסי לקבוצה.
"קודם כל רציתי להביא את מסי", התבדח המאמן. בימים האחרונים, לאחר החתמתו של רונאלדו, התברר שלמועדון הסעודי יש שאיפה להעמיד שורת כוכבים גדולה ושמו של בלם פ.ס.ז' סרחיו ראמוס עלה כמועמד.

מאמנו החדש של רונאלדו התגלה כאוהד של מסי, בזמן שהשמועות על חתימתו של הפורטוגלי רק צצו. במהלך מסיבת עיתונאים הוא סיפר כי הוא נוסע בעצמו לקטאר (למונדיאל) כדי לצפות בכוכב הארגנטינאי. "ניסיתי להביא את מסי ישירות מדוחא", ענה גרסיה במסיבת העיתונאים כשנשאל על האפשרות שרונאלדו יחתום אצל הסעודים.
אם הכול ילך כשורה, רונאלדו ישחק בקבוצה עד 2025, ולאחר מכן יפרוש, שכן הוא יהיה כבר בן 40 ויקבל תפקיד של שגריר. בנוסף, שכרו של רונאלדו יעמוד על לא פחות מ-200 מיליון יורו לעונה כאשר בתום שנתיים וחצי הוא עשוי להכניס לכיסו 500 מיליון יורו נטו רק מהשכר שלו בקבוצה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו מה חשבתם
    גל 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסי יעלה להם 400 מיליון דולר בעונה
    סגור