עסקי ספורט

ליאו מסי יצטרף לכריסטיאנו רונאלדו? תוכנית העל הסעודית נחשפת

האם ליאו מסי יילך בדרכו של כריסטיאנו רונאלדו? אם שואלים את שר הספורט הסעודי התשובה היא חיובית - "הייתי שמח לראות את שניהם משחקים בסעודיה", הצהיר השר
מערכת ice |  4
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
יממה חלפה מאז שחתם כריסטיאנו רונאלדו, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, בקבוצת אל-נאסר הסעודית עד 2025 תמורת כ-200 מיליון יורו לעונה, ונראה כי הרעב בערב הסעודית עדיין לא נרגע.
"מי לא היה רוצה שרונאלדו ישחק בליגה שלו? הוא מודל לחיקוי לכדורגלנים רבים – הוא ומסי", סיפר שר הספורט הסעודי, הנסיך עבדול עזיז בין טורקי אל פייסל, ולא שכח להצהיר בגדול. "הייתי שמח לראות את שניהם משחקים בסעודיה. זה יעזור להגדיל את כוחה של הליגה המקומית".

על פי "המארקה" אולי מסי עדיין לא בדרך לערב הסעודית, אבל שם גדול אחר סומן על ידי אל-נאסר. סרחיו ראמוס, בלמה של פריס סן ז'רמן בהווה וריאל מדריד בעבר, שיחגוג בחודש מרץ את יום הולדתו ה-37, קושר לקבוצה. הוא כבר טען בעבר ש"אני רוצה לשחק עוד חמש שנים".
באל-נאסר, עוד לפני הגעתו של רונאלדו לא פחדו לחשוב בגדול ובקבוצה ישנם כמה שחקנים עם עבר אירופי לא קטן דוגמת וינסנט אבובקאר ששיחק במדי קמרון במונדיאל, דויד אוספינה השוער הקולומביאני ולואיז גוסטבו לו עבר אירופי מרשים כולל בבאיירן מינכן.
אם הכול ילך כשורה, רונאלדו ישחק בקבוצה עד 2025, ולאחר מכן יפרוש, שכן הוא יהיה כבר בן 40 ויקבל תפקיד של שגריר. בנוסף, שכרו של רונאלדו יעמוד על לא פחות מ-200 מיליון יורו לעונה כאשר בתום שנתיים וחצי הוא עשוי להכניס לכיסו 500 מיליון יורו נטו רק מהשכר שלו בקבוצה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מסי
    איתן גל 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שמסי ישאר בפריז. כיף לראות כמה כוכבים ניימאר ואמבפה ומסי ולוריס ודי מריה ועוד
    סגור
  • 3.
    סעודיה
    חסן 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכסף המוסלמי הולך על דברים מביישים עוד מדברים על יהודים ימח שמם וזכרם הסעודים באסלאם כל מה שעושים הוא נגד בכסף הזה היה מאכילים כל העניים המוסלמים בעולם דורות
    סגור
  • 2.
    לא מדויק
    יניב 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השער 75 מיליון יורו לעונה. אז לרשום יכניס 500 מילון רק מהשער זה לא נכון. השאר מגיע מספונסרים...
    סגור
  • 1.
    .
    . 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    או שהוא יפרוש בפריז או בארצות הברית הטא בחיים לא ילך לסעודיה
    סגור