עסקי ספורט

בסעודיה משוכנעים: "רונאלדו וג'ורג'יה יחיו כמו מלך ומלכה"

לאחר שדחה את השמועות בנוגע למעבר לקבוצת הכדורגל הסעודית אל נאסר, הפורטוגלי עדיין לא מצא קבוצה שתקלוט אותו. מתוך כך יש הטוענים שהמעבר לסעודיה בלתי נמנע

מערכת ice | 
רונאלדו וזוגתו (צילום georginagio אינסטגרם)
בתקשורת הבריטית מדווחים הבוקר (ראשון) כי כריסטיאנו רונאלדו בדרך לאל נאסר מהליגה הסעודית. זאת לאחר שהמעבר לסעודיה נדחה בעבר על ידי רונאלדו, שהיה נחוש למצוא קבוצה המשחקת בליגת האלופות. הפעם, כך משוכנעים בבריטניה, המעבר קרוב מתמיד.
רק לפני חודש ששוחרר הכוכב הפורטוגלי בן ה-37 ממנצ'סטר יונייטד, לאחר עימות מתוקשר עם מאמן הקבוצה אריק טן האח. בעקבות כך החליטה הנהלת הקבוצה להתיר את חוזהו של רונאלדו, שעד כה לא חתם באף קבוצה.
לפי פרסומים, רונאלדו צפוי להשתכר בסכום עתק של 200 מיליון יורו לשנה וישחק במדי הקבוצה במשך שתי עונות וחצי. כמו כן דווח כי לאחר מכן ישמש כשגריר המדינה שרוצה לארח את המונדיאל ב-2030. רשימת ההטבות שיזכה רונאלדו לא עוצרת. הכוכב ומשפחתו צפויים לגור באחוזה פרטית בשווי מיליונים, שממוקמת במתחם שיבטיח את ביטחונו ובטחון משפחתו. "רונאלדו וג'ורג'ינה יוכלו לחיות כמו מלך ומלכה", סיכמו בתקשורת האנגלית.
א-נסר א-סעודי הוא מועדון כדורגל סעודי מהעיר ריאד, המשחק בליגת העל הסעודית. הקבוצה נחשבת לאחת מהמועדונים המצליחים ביותר בערב הסעודית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה