עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו נחשף: סגר ביעד חדש תמורת מאות מיליונים

כריסטיאנו רונאלדו סיכם בקבוצת אל נאסר מערב הסעודית ונפגש עם ראשי המועדון, צפוי לחתום על 2025 וירוויח 200 מיליון יורו לעונה. בקבוצה אישרו ל"אס": "המבצע בוצע"
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום freepik, ויקיפדיה/ אנה נסי)
כריסטיאנו רונאלדו, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, חווה את התקופה הקשה ביותר בקריירת המשחק שלו. רונאלדו ערך ראיון מקיף בו פתח את כל שעל ליבו על מועדון הכדורגל מנצ'סטר יונייטד, בו פרץ לתודעה וחזק אליו לקדנציה שנייה.
אחרי תקופה לא פשוטה, רונאלדו עזב את הקבוצה בטונים צורמים זאת לאחר הריאיון כאמור שהעניק, שהיה הקש ששבר את גב הגמר. המצב ממש לא השתפר אחרי שרונאלדו הודח יחד עם נבחרת פורטוגל בשלב רבע הגמר של המונדיאל עם הפסד 1:0 למרוקו, ופספס את ההזדמנות האחרונה שלו בקריירה לזכות בגביע העולם עם נבחרתו.
בנוסף לכל הצרות, ברחבי אירופה ממשיכים לדווח כי אף קבוצה אירופית לא מעוניינת לקלוט את הכוכב. אבל על פי הנראה, רונאלדו בדרך ליעד חדש, הרחק מאור הזרקורים. במהלך השבועות דווח כי אל נאסר, קבוצת הכדורגל הסעודית, מתכננת להציע לרונאלדו חוזה עתק, וכעת הקבוצה גם שמה סוף לשמועות ואישרה זאת, כך על פי ה"אס" שסיפר כי מהמועדון נמסר כי "המבצע בוצע".
על פי הדיווחים, רונאלדו כבר נמצא בערב הסעודית וייפגש עם ראשי המועדון על מנת לחתום על החוזה החדש. אם הכל ילך כשורה, רונאלדו יחתום על 2025, ולאחר מכן יפרוש, שכן הוא יהיה כבר בן 40. בנוסף, שכרו של רונאלדו יעמוד על לא פחות מ-200 מיליון יורו לעונה כאשר בתום שנתיים וחצי הוא עשוי להכניס לכיסו 500 מיליון יורו נטו רק מהשכר שלו בקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה