עסקי ספורט

מאמן נבחרת ברזיל נשדד, השודד נזף בו על הכישלון במונדיאל

מאמן נבחרת ברזיל במונדיאל 2022, צ'יצ'ה, נשדד השבוע בשעות הבוקר. על אף שהשודד הביע את אכזבתו מהמאמן על ההפסד הצורב בשלב רבע הגמר, המאמן יצא מהמקרה ללא פגע
מערכת ice | 
מאמן נבחרת ברזיל (צילום ויקיפדיה)
במונדיאל 2022 בקטאר, שנגמר השבוע עם ניצחון של ארגנטינה, נבחרת ברזיל נפלה יחסית מוקדם לאחר שקרואטיה הביסה אותה בפנדלים. כדורגל ידוע בהיותו משחק בין-לאומי ומאמן נבחרת ברזיל, הידוע בכינויו צ'יצ'ה גילה השבוע עד כמה זה נכון.
במהלך הליכת בוקר בערך בשעה 6:00, הוא נשדד על ידי אדם אלמוני. לא ידוע מה נגנב מהמאמן אבל כן ידוע שהשודד דאג לנזוף עליו בעקבות ההפסד המאכזב בשלב רבע הגמר. למרות הנזיפה הבלתי רגילה הזו, מדווח שצ'יצ'ה בריא ולא נפצע במהלך המקרה כלל.
צ'יצ'ה אימן את הקבוצה כבר משנת 2016 ובעוד שלא הביא אותה לניצחון במונדיאל הוא הביא לה הישגים מרשימים אחרים. עם זאת, בעת זו מסתמן שהחוזה בינו לבין הנבחרת לא הוארך ועל כן הוא כבר לא יאמן יותר הנבחרת. לא ידוע מי ייבחר להחליפו. 
אגדה ברזילאית נוספת חווה תקופה קשה לאחרונה וכמובן מדובר בשחקן העבר פלה. בתחילת המונדיאל דווח שהוא חווה הידרדרות קשה במצבו הבריאותי. אמש דווח שחלה הדרדרות נוספת ושמשפחתו מתכוננת להיפרד ממנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה