עסקי ספורט

אחד מכוכבי העבר הגדולים בישראל הלך לעולמו בגיל 78

אליהו עופר, שחקן ומאמן הפועל באר שבע לשעבר ואחד האנשים שמזוהים יותר מכל עם המועדון, הלך לעולמו בגיל 78: "אנו מחזקים את משפחתו בשעה זו ומאחלים שלא ידעו עוד צער"
רעי שני | 
אליהו עופר (צילום הפועל באר שבע)
אליהו עופר, שחקן ומאמן הפועל באר שבע לשעבר ואחד האנשים שמזוהים יותר מכל עם המועדון מבירת הנגב, הלך היום (חמישי) לעולמו בגיל 78. עופר שיחק במשך כל הקריירה שלו בבאר שבע עמה זכה גם בשתי אליפויות בתור שחקן.
לאחר פרישה ממשחק פעיל, אליהו עופר פנה לקריירת אימון מוצלחת ובמהלכה אימן את הפועל באר שבע במספר קדנציות שונות, כמו גם את בית”ר ירושלים, הפועל תל אביב, הפועל ירושלים, מכבי שעריים ומכבי יבנה, כאשר לחלק מהמועדונים אותם הוא אימן במהלך השנים הוא  חזר למספר קדנציות נוספות.
מועדון הכדורגל הפועל באר שבע, בבעלותו של אשת העסקים אלונה ברקת, הוציא הבוקר הודעת תנחומים למשפחתו של אליהו עופר: "אליהו עופר, שחקן ומאמן העבר של המועדון, הלך לעולמו. אליהו שיחק לאורך כל הקריירה שלו במועדון וזכה עמו בשתי האליפויות הראשונות בתולדותיו. לאחר פרישה ממשחק פעיל, אליהו פנה לקריירת אימון ובמהלכה אימן את הקבוצה במספר קדנציות. אנו מחזקים את משפחתו בשעה זו ומאחלים שלא ידעו עוד צער.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה