עסקי ספורט

כתבת ערוץ הספורט מותקפת: כך גילתה על "מותה הטראגי"

כתבת ערוץ הספורט הדר יעקבי הייתה האחרונה לדעת. "בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתה של הדר יעקובי", כתב גולש באתר. אז איך הגיבה יעקבי לגולש החצוף?
מערכת ice | 
הדר יעקבי (צילום טוויטר)
"בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתה של הדר יעקובי", כך נכתב בתגובה לכתבתה של כתבת ערוץ הספורט הדר יעקבי, לאחר שפרסמה כתבה על הקבוצה אותה היא מסקרת, הפועל תל אביב בכדורגל.
נגלה לכם כבר עכשיו, הדר יעקבי חיה ונושמת ואף טרחה להגיב בציניות בטוויטר "להבא מבקשת להקפיד על יעקבי בלי ו'", ונראה כי החליטה לקחת את האירוע בהומור. המגיב לא סיים את דבריו רק בזה ואף החליט לתאר לקוראים כיצד יעקבי נפטרה (מחלת סרטן השד), התהליכים אותם עברה (כימותרפיה וכריתת שד), שעת הפטירה (באזור חצות) וכמובן שלא שכח לסיים במשפט אחד אחרון של גועל - "ברוך שפטרנו, יאאאא שרמ*** לסבית פחחח זבבבללל".
 
העוקבים, הרגילים לקיצונית השיח ברשת, תמכו ביעקבי והביעו זעזוע מהדברים הקשים כנגד הכתבת שרק העבירה סיקור על מצבה הקשה של הפועל תל אביב. אחד העוקבים כתב "ואת עוד כתבת ספורט... לא רוצה לתאר מה היה נרשם אם היית כותבת על פוליטיקה רחמנא ליצלן..." וכמובן לא מעט תקפו את הכותב באותה השפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה