דיגיטל וטק

עוקץ המונדיאל נחשף: קיבלתם הודעה מערוץ הספורט? כדאי שתיזהרו

במהלך משחקה של מרוקו מול פורטוגל במונדיאל, ישראלים רבים קיבלו הודעה לפיה הם יכולים לזכות בפרס מ"ערוץ הספורט", אך לאחר מכן נשלחה ההודעה: "אם אתם אוהבים את החיים שלכם אל תיסעו למדינות שלנו". מדובר בספאם שמטרתו לעקוץ אתכם ואין שום קשר לערוץ הספורט
מערכת ice | 
ערוץ הספורט (צילום לוגו)
בסוף השבוע האחרון התקיימו להם רבעי גמר המונדיאל שסיפקו לא מעט דרמות וחגיגת כדורגל גדולה, בסופה עלו לחצי הגמר מרוקו, ארגנטינה, קרואטיה וצרפת לשלב חצי הגמר הדרמטי.
במהלך המשחקים, אזרחים רבים בישראל קיבלו הודעות מוזרות במיוחד שמגיעות מ"ערוץ הספורט". תחילה נשלחה ההודעה - "כרגע, אתה יכול לנחש את תוצאת המשחק בין מרוקו לפורטוגל ולקבל פרס". מיד לאחר מכן, נשלחה ההודעה המקוממת שחשפה את הספאם המעצבן: "האם ראיתם את המשחק שלנו? אם אתם אוהבים את החיים שלכם אל תיסעו למדינות שלנו".
"המשחק שלנו" מתייחס כמובן למשחקה של נבחרת מרוקו בקטר, ובא על רקע השנאה הגדולה שחווה מדינת ישראל במהלך המונדיאל בעיקר במשחקי נבחרת מרוקו, בהם מניפים דגלי פלסטין. לצידו של המשפט הוצמדו שני קישורים, אחד המוביל לקבוצת טלגרם והשני לאתר עם מסרים אנטי-ישראליים - אתר זה נותב באמצעות כתובת של אתר "ספורט 5", ככל הנראה על-ידי ניצול באג באתר הספורט הפופולרי. בערוץ הספורט מיהרו להעלות בכל הפלטפורמות פוסטים שמזהירים מפני ההודעות שנשלחו בטענה שלא הם שלחו אותם ומדובר בעוקץ. אז אם קיבלתם הודעה בסגנון אל תפתחו אותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה