עסקי ספורט

דרך חדשה: הפועל תל אביב עם מינוי חדש

לירן מוכתר הוא המנכ"ל החדש של קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב: "מודע לגודל האחריות המוטלת בידיי ולאתגרים הרבים העומדים בפנינו"
מערכת ice |  1
לירן מוכתר (צילום מדיה הפועל תל אביב)
מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מכריז על מינויו של לירן מוכתר (37) לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. קודם המינוי שימש מוכתר, רואה חשבון במקצועו כסמנכ"ל הכספים של המועדון בין השנים 2018-2020. בכך מוכתר ייכנס לנעליה של אודליה פרידמן שהתפטרה בשבוע שעבר. מעבר לעבודתו בהפועל תל אביב, מוכתר בעבד בשורת חברות גדולות במשק: בנק לאומי, דלויט ושטראוס.
 
מהפועל ת”א נמסר: “לאחר שהציג בפני הבעלים תכנית מסודרת, הכוללת תרבות ארגונית שונה אותה הוא מתכוון להנהיג במועדון, הוחלט כי לירן הוא האדם המתאים ביותר להצעיד את המועדון קדימה. לירן מביא עמו ניסיון ניהולי ופיננסי, כשבמועדון זוכרים אותו כאיש מערכת מוערך - וחזרתו לתפקיד הניהולי הבכיר ביותר במערכת, היה טבעי. ההודעה נמסרה למנויי הקבוצה לפני מספר דקות בניוזלטר הרשמי של המועדון בצירוף פנייה אישית מהמנכ"ל החדש”.
לירן מוכתר התייחס למינויו לתפקיד המנכ"ל: "אני נרגש לשוב למועדון ומודה לבעלים על האמון שנתנו בי. אני מודע לגודל האחריות המוטלת בידיי ולאתגרים הרבים העומדים בפנינו. הפועל תל אביב הוא מועדון פאר, אשר ראוי להתנהל בסטנדרטים הגבוהים ביותר, לשם אני שואף ולשם מכוונות כל מחשבותיי. אני סומך על האנשים המצוינים שיש במערכת וביחד אני מאמין שנצעיד את המועדון למחוזות טובים יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביזיון להתאחדות הכדורגל בישראל
    אין נייטרליות 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל השדרנים והפרשנים של תוכנית הרדיו "שבת של כדורגל " בשבת הם אוהדים של מכבי חיפה ,ביזיון לכדורגל בישראל.
    סגור