משפט

כתבת חדשות 12 מאיימת בתביעה: מי על הכוונת שלה?

העיתונאית מיכל פעילן כתבה בטוויטר שלה: "מישהו יודע לומר לי אם אפשר להגיש תביעה נגד עירייה שמפנה את הזבל בארבע לפנות בוקר ופוגעת באיכות החיים של התושבים? יש חוק עזר עירוני לרעש שמדבר על שש בבוקר, זה תופס גם לגבי העירייה?". מה המליצו לה הקולגות?
מערכת ice | 
מיכל פעילן (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
כתבת הרווחה של חדשות 12 מיכל פעילן כועסת. כתושבת תל אביב ואם לשניים, העיתונאית זועמת על כך שבשעות הבוקר המוקדמות מתבצע פינוי של זבל ועשוי לגרום לפגיעה לדבריה באיכות חיי התושבים, בעוד שהחוק מתיר את פינוי הזבל החל בשעה 6:00 בבוקר.
פעילן כתבה בטוויטר שלה: "מישהו יודע לומר לי אם אפשר להגיש תביעה נגד עירייה שמפנה את הזבל בארבע לפנות בוקר ופוגעת באיכות החיים של התושבים? יש חוק עזר עירוני לרעש שמדבר על שש בבוקר, זה תופס גם לגבי העירייה?".
 
כתבת הרווחה של YNET הדר גיל עד השיבה לה: "לפני חודש עיריית ת"א החליטה לגזום את כל העצים ברחוב שלנו בין 1:00-5:00 לפנות בוקר. זה היה נשמע כאילו יש לנו מסור בתוך הבית וכמובן שהעיר את הילדים. התקשרנו לעירייה ולמשטרה והוסבר לנו שהם עושים את זה כדי לצמצם עומסי תנועה במהלך היום, ושזו עבודה באישור ולכן מותר להם. מרתיח".

הפעיל החברתי אלדד יניב הסכים עם השתיים: "כן בהחלט", גם העיתונאים פאדי אמון מ'הארץ' וליעד ורצהייזר המליצו לה: "עתירה מנהלית". תגובת עיריית תל אביב לא נמסרה לדבריה של פעילן שמתגוררת בעיר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה