עסקי ספורט

אחרי הפרידה משאקירה: ג'רארד פיקה בדרך לעוד פרידה כואבת

על רקע פרשת הגירושים המכוערים מהזמרת שאקירה, ג'רארד פיקה מודיע על פרישה מכדורגל. "ברצלונה היא הקבוצה האחרונה שלי. עוד מעט אהפוך לעוד אוהד"
מערכת ice | 
ג'רארד פיקה (צילום אינסטגרם)
כוכב ברצלונה הבלם ג'רארד פיקה הודיע ​​היום (חמישי) כי יפרוש מכדורגל כשהליגה הספרדית תצא לפגרה לקראת המונדיאל בהמשך החודש.
פיקה, בן 35, אומר שהמשחק בשבת מול אלמריה בלה-ליגה יהיה האחרון שלו בקאמפ נואו עבור המועדון הקטאלוני, אחרי 14 שנים בקבוצה הראשונה לאחר חזרתו ממנצ'סטר יונייטד ב-2008.
בארסה תיסע לאוסאסונה בשבוע הבא למשחק האחרון שלה לפני המונדיאל בקטאר.
"במשך שבועות מדברים עליי", אמר פיקה בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות. "לא אמרתי כלום אבל אני רוצה לדבר עכשיו. כמו רבים מכם, באים ממשפחת כדורגל, תמיד הייתי אוהד ברצלונה. לא רציתי להיות כדורגלן, רציתי לשחק בבארסה.
"לאחרונה חשבתי הרבה על כשהייתי צעיר יותר, על מה שג'רארד היה חושב אם הייתי אומר לו שהוא יגשים את כל החלומות שלו, שהוא ישחק בבארסה ויהיה אלוף אירופה ואלוף העולם.
"שהוא ישחק עם השחקנים הכי טובים, שהוא יהיה קפטן המועדון... הכדורגל נתן לי הכל, בארסה נתנה לי הכל, אתם האוהדים נתתם לי הכל. ועכשיו חלומות הילדות שלי התגשמו, הרגע הגעת לסגור את הפרק הזה.
"תמיד אמרתי שאחרי ברצלונה לא תהיה קבוצה אחרת וכך זה יהיה. בשבת יהיה המשחק האחרון שלי בקאמפ נואו.
"אני אהפוך לעוד אוהד אחרי זה, אתמוך בקבוצה ואעביר את אהבתי למועדון לילדים שלי. ואתם מכירים אותי, במוקדם או במאוחר אחזור. נתראה בקאמפ נואו. ויסקה בארסה, מאז ולתמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה