עסקי ספורט

קבוצת ח.י. הכריזה על הסכם חסות עם הפועל כפר סבא

קבוצת ח.י. ומועדון הכדורעף הפועל כפר סבא חתמו על הסכום חסות במסגרתו קבוצת ח.י. תשתף פעולה הן עם קבוצת הגברים והן עם קבוצת הנשים
מערכת ice | 
קבוצת ח.י. והפועל כפר סבא (צילום יוסף לזרוף)
מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא פותחים את עונת המשחקים ומכריזים על שיתוף פעולה עם קבוצת ח.י. החל מהעונה הקרובה קבוצת ח.י. היא נותנת החסות הרשמית והחדשה של המועדון כדורעף הן לקבוצת הנשים והן לקבוצת הגברים.
יוסי סרודי, יו"ר ובעלים קבוצת ח.י. מסר: "קבוצת ח.י. תומכת בספורט ישראלי כחלק מאסטרטגיית החברה והחשיבה על אורך חיים בריא, חתירה למצוינות ועבודה קשה. החיבור למועדון היה טבעי שכן מטה החברה ממוקם בעיר כ"ס וקבוצת הכדורעף גברים ונשים מביאה הרבה גאווה לעיר ודוגמא לדור הצעיר".
יו"ר המועדון גרי אברמוביץ: "מועדון הכדורעף של הפועל כפר-סבא שמח גאה ומתכבד להודיע שקבוצת ח.י. בחרה והחליטה לשתף פעולה ולתמוך בקהילת הכדורעף הענקית של המועדון הגדול בישראל ע"י מתן חסות ראשית לקבוצת הנשים, לאלף ילדי המועדון ותמיכה בפרויקטים חינוכיים קהילתיים ייחודיים. המועדון מודה למר יוסי סרודי הבעלים על הצטרפותו לקבוצת התומכים במועדון ומאחל שיתוף פעולה פורה לאורך שנים רבות. המועדון קורא לעוד ועוד גופים וחברות עסקיות להתחבר לדרכו של יוסי למען חיזוק החינוך והספורט בקהילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה