עסקי ספורט

ריאל הולכת על כוכב צרפתי חדש, תשלם 80 מיליון אירו?

אחרי ההברזה של קיליאן אמבפה, אלופת ספרד עברה הלאה וכבר בדרך לצרף כוכב צרפתי אחר - אורליאן צ'ואמני, קשרה של מונאקו, שעל פי הדיווחים צפוי להגיע תמורת 80 מיליון אירו
מערכת ice | 
אורליאן צואמני (צילום אינסטגרם)
רק ביום שבת קיבלנו את ההודעה הרשמית לפיה קיליאן אמבפה החליט להישאר בפאריס סן ז'רמן ולהבריז לריאל מדריד והיום (שלישי), עושה רושם כי הבלאנקוס, שישחקו בשבת הקרובה בגמר ליגת האלופות מול ליברפול, כבר המשיכו הלאה וסימנו כוכב צרפתי אחר - קשרה של מונאקו מהליגה הצרפתית, אורליין צ'ואמני, עליו מוכנה אלופת ספרד לשלם לא פחות מ-80 מיליון אירו, כך לפי דיווחים בצרפת. 
צ'ואמני, בן 22 בלבד, הוא שחקן בסגנון שונה לחלוטין מאמבפה, כשהוא משחק כקשר הגנתי וכבר נחשב לאחד השחקנים המבטיחים ביותר בעולם בעמדה זו. קשרה של מונאקו, שכבר רשם שמונה הופעות במדי נבחרת צרפת הבוגרת, חוזר בעבר על ידי לא מעט מאריות היבשת, כששמו נקשר למנצ'סטר יונייטד ועד לפני מספר ימים, גם לליברפול, יריבתם של הבלאנקוס בגמר ליגת האלופות בשבת. 
כזכור, קיליאן אמבפה הודיע ביום שבת כי הוא נשאר בפ.ס.ז', זאת לאחר שבמשך שנתיים השחקן קושר בצורה ישירה לריאל מדריד ואף הצהיר כי היה ברצונו לעבור לקבוצה. במקום זאת, הכוכב חתם על חוזה חדש ויישאר אצל אלופת צרפת עוד שלוש שנים לפחות, עד 2025, כשבכל אחת מהשנים הוא ירוויח 50 מיליון אירו נטו, זאת בתוספת מענק חתימה חסר תקדים בגובה 100 מיליון אירו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה