עסקי ספורט

יורגן קלופ האריך חוזה בליברפול וענה גם למבקרים

לאחר הניצחון המשכנע אמש בחצי גמר ליגת האלופות, וכשהאדומים ממשיכים להיות מתמודדים בולטים בכל אחד מהתארים האפשריים, ליברפול הודיעה היום על הארכת חוזה של המאמן יורגן קלופ בשנתיים נוספות
מערכת ice | 
כוכב ליברפול מוחמד סלאח מניף את גביע ליגת האלופות (צילום Anadolu Agency, GettyImages)
מאמן הכדורגל המוערך יורגן קלופ חתם הערב (חמישי), על חוזה להמשכת העסקתו כמאמן ליברפול. על פי הפרטים שפורסמו, החוזה תקף עד לשנת 2026 ומקנה לו תקופה של שנתיים נוספות ביחס לחוזה הקיים.
המאמן הגרמני התייחס להודעה המשמחת: "יש כל כך הרבה במקום הזה". לדבריו, הוא ידע עוד לפני שהגיע, שהקבוצה היא המקום הנכון עבורו ו"עכשיו הוא יודע את זה טוב יותר".
עוד הוסיף קלופ: "כמו בכל מערכת יחסים מוצלחת, זה תמיד היה הדדי: אתה חייב להיות הוגן אחד עם השני. ההרגשה היא שאנחנו בדיוק במקום הנכון וזה מה שהביא אותי להישאר במקום הזה. לפני ההחלטה שאלתי את עצמי: 'האם זה נכון עבור ליברפול שאשאר עוד?'. ביחד עם הצוות שלי הגענו למסקנה שהתשובה היא כן".
כמו כן הוא פנה לאוהדים, ואותת כי הוא לא מתרגש מהביקורת: "חלק יאהבו את זה, חלק לא. מי שלא, שיפסיק לצפות עכשיו, כמו בעל טוב, כשאשתי מבקשת ממני להישאר, אני עושה את זה. אני אוהב את המועדון הזה ואני מרגיש בר מזל להיות בו".
 
ליברפול וקלופ עדין מתמודדים בולטים בכל המפעלים ויכולים לזכות בכל התארים העונה, ההודעה מגיעה כזכור אחרי הניצחון המשכנע אמש של הקבוצה בחצי גמר ליגת האלופות, 0:2 .המאמן שהגיע לקבוצה ב2015, הביאה את הקבוצה ב2020 לאליפות ראשונה, מזה 30 שנה, והחזיר אותה להיות אחת מהקבוצות הטובות בעולם ובין הפייבוריטיות בכל אחד מהתארים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה