עסקי ספורט

נייקי מתאוששת בענק: בדרך להסכם בלעדי של 12 שנה | כל הפרטים

תחת המנכ"ל החדש, נייקי מחדשת את ההסכמים שלה עם ה-NBA וה-WNBA ל-12 שנה. ענקית הספורט תהפוך לספקית הבלעדית של הלבשה והנעלה לשחקני הליגות והמעריצים
שרון בירקמן | 
נייקי כדורסל (צילום shutterstock)
אתמול הודיעה נייקי על הסכם חדש להארכת שותפות של 12 עונות עם ליגת ה-NBA וה-WNBA. זוהי ההודעה הגדולה הראשונה של המנכ"ל החדש אליוט היל, שנכנס לתפקידו בשבוע שעבר. השותפות בין ענקית אופנת הספורט ל-NBA הוכרזה כבר ב-1992; השותפות עם ה-WNBA החלה עם הקמת הליגה ב-1997; השותפות עם ה-NBA G League – בעונת 2017-2018. עם ההסכם המחודש, נייקי תהפוך לספקית הבלעדית של המדים, מדי המשחק, הלבוש והלבוש למעריצים, ובנוסף תמשיך גם בשותפות בתחום השיווק והתוכן.
כחלק מההסכם, נייקי תפתח תוכניות ומשאבים עבור צעירים השואפים להיות כדורסלנים מקצועיים. החברה תעבוד עם הליגות הצעירות Jr. NBA, Jr. WNBA, Basketball Without Borders (BWB) לאיתור וטיפוח שחקני כדורסל צעירים ברחבי העולם וליגת כדורסל העילית הצעירה (EYBL).
חילופי המנהיגות בנייקי הגיעו בשלב שבו ענקית ההנעלה מתמודדת עם לחצים כבדים מצד המשקיעים. על פי נתוני Yahoo Finance, מניית החברה ירדה ב-20% בין 13 בינואר 2020 — כאשר ג'ון דונהו, מנכ"ל איביי לשעבר וחבר אישי של בעל השליטה בנייקי פיל נייט, נחת בכיסא המנכ"ל — ועד סגירת השוק ב-19 בספטמבר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה