השוק

וול סטריט מברכת את המנכ"ל החדש: מניית נייקי עולה

האנליסטים והמשקיעים מרוצים מהחלפת המנכ"ל בענקית אופנת הספורט: מניית החברה זינקה ב-6% לאחר ההודעה על מינוי אליוט היל, שעבד בחברה 32 שנה לפני פרישתו ב-2020. "זהו צעד ראשון קדימה שיאיץ את השינוי", אמרה אנליסטית מבנק אוף אמריקה
שרון בירקמן | 
נייקי (צילום unsplash)
מניית נייקי זינקה ב-6% ביום שישי האחרון, לאחר שהחברה הודיעה על מינויו של אליוט היל כמנכ"ל החדש של החברה. היל, שעזב את החברה ב-2020 לאחר 32 שנה, יוביל את החברה בשנים הקרובות, זאת לאחר כמעט חמש שנים עם ג'ון דונהו בכיסא המנכ"ל. מניות נייקי עלו בכ-6% במהלך המסחר האחרון; מתחילת השנה רשמו מניות החברה ירידה של כ-20%. היל יתחיל את תפקידו ב-14 באוקטובר. לאחר שיסיים את תפקידו באופן רשמי, דונהו ימשיך לשמש בתפקיד ייעוץ עד סוף ינואר.
אנליסטים של ג'פריס ציינו כי הזינוק במחיר המניה בתגובה למינוי היל היא סימן חיובי. עם זאת, היל חוזר לחברה שהמניות שלה ירדו בעקבות קושי בגיוס לקוחות חדשים, במיוחד מול מתחרים כמו Hoka. בג'פריס מצפים שהמניות יישארו בטווח המחירים הקיים עד שהחברה תציג תמונה ברורה יותר של האסטרטגיה שלה ביום העדכון הקרוב, 19 בנובמבר.

בחודש יוני האחרון, נייקי דיווחה על תוצאות מאכזבות לרבעון הרביעי הפיסקלי שלה, והזהירה משינויים בתחזיות. דונהו, שהחל את תפקידו בעיצומו של משבר הקורונה, העביר את מרבית מכירות נייקי לאונליין, עניין שפגע במותג כשהצרכנים חזרו לחנויות פיזיות.
לורן האצ'ינסון מבנק אוף אמריקה שמרה על דירוג "קנייה" למניות נייקי, והדגישה כי היא רואה במינויו של היל "צעד ראשון קדימה שיאיץ את השינוי" בחברה. לדבריה, לניסיון הארוך של היל בנייקי יש פוטנציאל להניע חדשנות, לחזק את הקשרים עם קמעונאים ולבנות מחדש את המכירות.
ממוצע תחזיות האנליסטים בוול סטריט עבור מניות נייקי עומד על מעט יותר מ-89 דולר; המניות נסחרו באחרונה בסביבות 87 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה