עסקי ספורט

זהב בשווי מיליונים: המתנה המטורפת שקיבל רפאל נדאל בסעודיה

רפאל נדאל, שפרש לאחרונה מטניס, הוזמן לטורניר ראווה בערב הסעודית, שם יחולקו הפרסים הגבוהים ביותר בתולדות המשחק. בנוסף, הטניסאי האגדי זכה למתנה מיוחדת בדמות מחבט טניס מזהב בשווי של 250 אלף אירו
מערכת ice | 
רפאל נדאל מקבל מתנה (צילום טוויטר @Turki_alalshikh)
רפאל נדאל, אחד מגדולי הטניסאים אי פעם, שמחזיק ב-22 תארי גראנד סלאם ונחשב לטניסאי השני המעוטר ביותר בהיסטוריה אחרי נובאק ג'וקוביץ' (24), החליט לאחרונה לפרוש ממשחק פעיל בגיל 38 ואחרי 22 שנים בהם הוא חורך את המגרשים הגדולים ביותר בעולם.
נדאל יפרוש באופן רשמי אחרי הטורניר האחרון בחייו - משחקי גביע הדייוויס יחד עם נבחרת ספרד. שלבי ההכרעה של הטורניר (רבע הגמר עד הגמר) ייערכו בין ה-19 ל-24 באוקטובר בעיר מלאגה, כאשר כל משחק של הנבחרת הספרדית בו יהפוך לטירוף של ממש. עד כמה טירוף? מחיר לכרטיס מגיע עד ל-150 אלף דולר לכרטיס אחד, מה שעשוי להיות משחק הטניס היקר ביותר אי פעם.
בינתיים, נדאל השתתף בטורניר ראווה בערב הסעודית בשם "סלאם 6 המלכים", יחד עם אגדות טניס כמו נובאק ג'וקוביץ', יאניק סינר, קרלוס אלקראס, דניל מדבדב והולגר רונה. למעשה, מדובר בטורניר הטניס עם הפרסים הגדולים ביותר שחולקו אי פעם, כאשר המנצח יכניס סכום מטורף של 6 מיליון אירו, כאשר לכל אחד מהמשתתפים הובטח בלי קשר להישגים שלו בטורניר סכום של 1.5 מיליון אירו.
 
אבל זה ממש לא הכל. נדאל, שמשמש כשגריר של סעודיה בטניס, קיבל מחווה יוצאת דופן בטורניר מהמדינה - מחבט טניס שעשוי כולו מזהב, במשקל של 3 ק"ג, ששוויו מוערך ב-250 אלף אירו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה