עסקי ספורט

כוכב הכדורגל בעסקת ענק: זו החברה בה רכש 10%

באמצעות חברת ההשקעות שלו, Coalition Capital, רכש אמבפה נתח של יותר מ-10% בחברת האלקטרוניקה הגרמנית Loewe
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
קיליאן אמבפה, כוכב הכדורגל הצרפתי, מפתיע את עולם העסקים עם השקעה אסטרטגית בחברת האלקטרוניקה הגרמנית Loewe. באמצעות חברת ההשקעות שלו, Coalition Capital, רכש אמבפה נתח של יותר מ-10% בחברה, במהלך שמסמן את כניסתו המשמעותית לעולם ההשקעות הטכנולוגיות. עסקה זו מדגימה את המגמה הגוברת של ספורטאי צמרת המרחיבים את פעילותם העסקית מעבר לזירת הספורט.
Loewe, חברה עם היסטוריה עשירה שנוסדה ב-1923, ידועה כחלוצה בתחום הטלוויזיה ומתמחה במוצרי אלקטרוניקה יוקרתיים. למרות תקופות של קשיים כלכליים, כולל פשיטת רגל ב-2019, החברה עברה התחדשות ומיצבה עצמה מחדש בשוק. כעת, עם השקעתו של אמבפה, Loewe מתכוונת להאיץ את צמיחתה ולהרחיב את נוכחותה הגלובלית.
מנכ"ל Loewe, אסלן חבלייב, חושף תוכניות שאפתניות להגדיל את ההכנסות השנתיות מ-60 מיליון אירו לכ-300 מיליון אירו בשנים הקרובות. האסטרטגיה כוללת התרחבות משמעותית בשווקי צפון אמריקה ואסיה, עם אפשרות להנפקה ראשונית לציבור בעתיד. חבלייב רואה בשיתוף הפעולה עם אמבפה מודל דומה לשותפות המוצלחת של רוג'ר פדרר עם מותג הספורט On.
הערך המוסף של אמבפה ל-Loewe מתבטא לא רק בהשקעה הכספית, אלא גם בכוח השיווקי העצום שלו. עם 122 מיליון עוקבים באינסטגרם, אמבפה מביא עמו חשיפה משמעותית למותג. כבר עתה, שיתוף הפעולה הניב תוצאות מרשימות, כאשר רמקול בלוטות' שפותח בשיתוף עם אמבפה זכה לקידום נרחב על ידי שחקני נבחרת צרפת ברשתות החברתיות.
עסקה זו מסמנת נקודת מפנה עבור Loewe ואמבפה כאחד. עבור החברה, זוהי הזדמנות להתחדשות ולצמיחה מואצת בשוק תחרותי. עבור אמבפה, זהו צעד נוסף בבניית אימפריה עסקית מגוונת, המצטרף להשקעתו הקודמת במועדון הכדורגל קאן. שיתוף הפעולה בין כוכב ספורט עולמי לבין חברת טכנולוגיה ותיקה מדגים את הפוטנציאל הטמון בחיבור בין עולמות תוכן שונים ומבטיח להיות מודל לחיקוי בתעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה