עסקי ספורט

אבל בספורט הישראלי: היו"ר המיתולוגי הלך לעולמו בגיל 87

יו״ר ונשיא איגוד הטניס ויו״ר מרכזי הטניס בישראל לשעבר, ד״ר איאן פרומן הלך לעולמו בגיל 87. מאיגוד הטניס נמסר לאחר היוודע מותו של ד"ר פרומן: "בעזרת חזונו ועשייה יוצאת הדופן לאורך כל כך הרבה שנים, שם את ישראל על מפת הטניס העולמית"
מערכת ice | 
טניס-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
עולם הספורט התעורר אמש (ראשון) לבשורה קשה. ד״ר איאן פרומן הלך לעולמו בגיל 87. פרומן היה בעברו יו״ר ונשיא איגוד הטניס ויו״ר מרכזי הטניס בישראל, כאשר במשך שנים רבות היה אחראי לפיתוח הטניס בארץ והקמת עשרות סניפים ברחבי ישראל כדי לפתח אותו בקרב הנוער והילדים.
מאיגוד הטניס נמסר לאחר היוודע מותו של ד"ר פרומן: "בעזרת חזונו ועשייה יוצאת הדופן לאורך כל כך הרבה שנים, שם את ישראל על מפת הטניס העולמית. תרומתו המשמעותית של איאן לפיתוח וקידום הטניס בישראל היתה אבן דרך משמעותית אשר נגעה בכל מועדון, מרכז טניס, שחקן ושחקנית בישראל. פרומן גם זכה על פועלו בפרס ישראל בתחום הספורט ותרבות הגוף בשנת 1989".

יו״ר איגוד הטניס אבי פרץ ניסה למצוא מילים כדי לתא את תחושותיו למשמע הבשורה הקשה: "הלב שלי שבור. אהבתי את איאן אהבה אמיתית. היינו בקשר רציף, נהניתי ולמדתי מכל שיחה ומפגש איתו".
עוד הוסיף כי: "לאחרונה רותי והוא שלחו לי הודעת ניחום מרגשת לאחר פטירתו של אבי. ליבנו באיגוד הטניס עם המשפחה העוטפת והחמה. יהי זכרו של האיש המדהים הזה ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה