עסקי ספורט

150 אלף שקל: כאן נחנכו מגרשי טניס חדישים

כוכב יאיר צור יגאל השקיעה בשיפוץ מתחמים ותיקים והשיקה את עונת הטניס ביישוב. באירוע חגיגי שנערך לכבוד המאורע, התארחו הטניסאי עידן לשם ויו"ר האיגוד אבי פרץ, שהכריז לאחרונה על הקמת אגודת הידידים לארגון 
מערכת ice |  1
השקת מגרשי הטניס בכוכב יאיר (צילום דוברות מועצת כוכב יאיר - צור יגאל)
עידן לשם, מבכירי הטניסאים ישראל וחבר נבחרת הדיוויס, שיתמודד השבוע נגד יפן בהיכל שלמה, שימש כאורח הכבוד באירוע חנוכת מגרשי הטניס החדשים בכוכב יאיר - צור יגאל. את פניו קידם ראש המועצה, יובל ארד, ששיתף בהשקעה הכספית בשיפוץ והתחדשות המגרשים הנאמדת בהיקף של כ-150,000 שקלים. ארד הכריז באירוע על פתיחת עונת הטניס ביישוב. 
באירוע נכח גם יו"ר איגוד הטניס הישראלי אבי פרץ. לאחרונה, בכנס חגיגי של איגוד הטניס הישראלי שנערך בלאונג' של מלון כפר המכביה, הכריזה הנהלת האיגוד על הקמת אגודת ידידים לאיגוד הטניס. "כפר המכביה יהפוך לשותף אסטרטגי של האיגוד באירוח קבוצות וטורנירים במתחם מגרשי הטניס של כפר המכביה", הצהיר במעמד זה אבי פרץ, יו"ר איגוד הטניס הישראלי.
 
בחודש יוני האחרון נחנך מרכז טניס וחינוך במועצה הדרוזית מסעדה שברמת הגולן. הקמת המרכז התאפשרה הודות לשיתוף פעולה בין מרכזי הטניס והחינוך בישראל לבין מועצת מסעדה, וכחלק מפעילות מרכז הטניס והחינוך קריית שמונה, ממנו צמח טניסאי העבר דודי סלע. בתוך כך, מרכז הטניס והחינוך בחיפה אירח 200 ילדי וראייטי עם צרכים מיוחדים. יחד הם ציינו את השותפות והפעילות השנתית של תוכנית "ספיישל טניס". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבי פרץ
    דייב 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך האדיוט הזה עוד מקבל כותרות. כישלון על שתיים
    סגור