עסקי ספורט

דרמה רגע לפני היורו: "אמבפה לא כשיר ב-100%"

על פי דיווחים בתקשורת הצרפתית, כוכב הכדורגל קיליאן אמבפה התאמן בחדר הכושר בזמן שחבריו לנבחרת מתאמנים עם כדור במגרש, על פי אותם דיווחים, אמבפה לא כשיר ב-100% עקב פגיעה שספג במשחק נגד לוקסמבורג
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
קיליאן אמבפה הוא ללא ספק הכוכב הגדול של נבחרת צרפת, זה שמדינה שלמה תולה בו את תקוותיה לזכיה ביורו 2024, כמו בכל טורניר מאז מונדיאל 2018. היורו יתחיל מחר (שישי) והאימונים המסכמים נערכים בימים אלו. על פי דיווח בתקשורת הצרפתית, הכוכב הגדול של נבחרת צרפת התאמן היום בנפרד מהקבוצה.
על פי אותם דיווחים, אמבפה התאמן בחדר הכושר בעוד חבריו לקבוצה מתאמנים על מגרש הדשא. אמבפה נפצע במשחק נגד לוקסמבורג במסגרת ההכנה ליורו והוא "לא כשיר ב-100%", כך דווח. אך כמובן שככל הנראה זה לא ימנע מאמבפה לוותר על טורניר כה חשוב והוא צפוי לפתוח ולשחק במשחקים בכל מקרה, ככל הנראה. 
על פי רבים, צרפת היא מהנבחרות הפייבוריטיות לזכייה ביורו כאשר לצד אמבפה, משחקים דמבלה, גריזמן, טשאומני, קמאבינגה ועוד כוכבים רבים שירצו לייצג את מדינתם בכבוד ולזכות, משחקם הראשון של הצרפתים הוא נגד אוסטריה והם חלק מבית ד' בשלב הבתים, כאשר ישחקו גם נגד הולנד ופולין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה