עסקי ספורט

כמה ריאל מדריד יכולה להרוויח מהגעתו של אמבפה?

ריאל מדריד תשלם לקילאין אמבפה משכורת של כ-15 מיליון יורו לעונה בנוסף למענק חתימה של 100 מיליון יורו, אך היא תוכל להחזיר את ההשקעה אם תפעל נכון מבחינת שיווק הגעתו של השחקן
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
מעבר הענק הושלם, השחקן הטוב - קיליאן אמבפה, עבר לקבוצה הטובה בעולם - ריאל מדריד. מדובר במעבר שיש סביבו שמועות בלתי פוסקות כבר מספר שנים והשבוע, לאחר זכייתה של ריאל מדריד בליגת האלופות, המעבר הושלם. על פי הדיווחים, ריאל מדריד תשלם לכוכב הצרפתי משכורת של כ-15 מיליון יורו בעונה, בנוסף למענק חתימה של כ-100 מיליון יורו. 
למרות הסכומים הגדולים האלה, ריאל מדריד עדיין ככל הנראה תרוויח מהגעתו של אמבפה, כמו כל כוכב שמגיע לקבוצה כלשהי, מכירות החולצות שלו והמרצ'דנייס שלו מכניסות רווחין רבים למועדון וכשמדובר במועדון הכי גדול שמחתים את השחקן הכי גדול עם מספר חדש על הגב (9), צפי ההכנסות הוא גבוה במיוחד ועומד על כ-500 מיליון יורו, כפי שדווח בתקשורת הספרדית, במידה שהמועדון יפעל נכון בכל הקשור למכירות, חסויות, פרסומות. וזה עוד בלי הכסף שאמור להגיע מהתארים אליהם אמבפה אמור להוביל את ריאל מדריד.
יחד עם אמבפה, ריאל מדריד היא כעת המועמדת הבכירה לשלוט בכדורגל האירופי בשנה הבאה ולזכות בליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות כאשר בהרכב הפותח ישחקו זה לצד זה ויניסיוס, רודריגו, בלינגהאם וכאמור אמבפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה