עסקי ספורט

אמבפה מצטרף לריאל מדריד: זו משכורת הענק שירוויח

אחד המעברים הגדולים בשנים האחרונות בכדורגל מקבל אישור רשמי היום, כאשר קיליאן אמבפה, חותם בריאל מדריד פחות מיממה לאחר שזכו בליגת האלופות, כמה כסף ירוויח הכוכב הצרפתי בבלאנקוס?
מערכת ice |  4
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
על פי דיווח של עיתונאי הספורט פבריציו רומנו, קיליאן אמבפה חתם בריאל מדריד. לאחר שנים של משא ומתן בין פריז למדריד שנפל כל פעם מחדש מסיבות כאלו ואחרות, מעבר הענק סוף סוף יוצא לפועל. הודעה הזו מגיעה פחות מיממה לאחר שריאל מדריד זוכה בליגת האלופות בפעם ה-15 בתולדותיה לאחר 2-0 בגמר על בורוסיה דורטמונד.
בקבוצתו הקודמת, פריז סן ז'רמן, הכוכב הצרפתי השתכר ב-50 מיליון יורו לעונה. בריאל מדריד, שכרו צפוי לעמוד על 15 מיליון יורו לעונה ואם זה לא מספיק, גם מענק חתימה בסך 100 מיליון יורו ילך לכוכב הצרפתי. על פי הדיווחים, אמבפה יוצג במועדון במהלך השבוע הבא.
ריאל מדריד בונה קבוצת גלאקטיקוס, המורכבת מכוכבי הכדורגל הצעירים הטובים בעולם כמו ויניסיוס ורודריגו, בלינגהאם שהצטרף בעונה שעברה יחד עם ארדה גולר וברהאים דיאז, וכעת אמבפה מצטרף יחד עם הילד הברזיליאי המוכשר אנדריק. אם בעונה הזו ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות ללא אמבפה, שנחשב לשחקן הטוב בעולם כרגע לאחר 44 שערים העונה, יהיה מעניין לראות אותם יחד איתו ואת שיתוף הפעולה שלו עם כוכבי הקבוצה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סוף סוף פחות יבלבלו לנו את ה
    בנצי 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מח על המעבר שלו.
    סגור
  • 2.
    אמבפה
    יוסי 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהרוס להם
    סגור
  • 1.
    אמפבה
    קרדאי 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עם כל הכבוד הוא לא ברמה לא של מסי ולא דל רונאלדו הוא יצטרך להוכיח את עצמו ספרד סה לא צרפת שלא ישכח דטןבי שחקני העולם משחקות בליגה הספרדית
    סגור
  • חוץ מ
    בנצי 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהירות אין לו מה להציע.הוא לא הורגש נגד בארסה כש הטעות של אראוחו.
    סגור