עסקי ספורט

עקב חוב של 100 מיליון יורו: אמבפה עשוי לתבוע את קבוצתו

על פי דיווח זר, קיליאן אמבפה עשוי לתבוע את קבוצתו פריז סן ז'רמן, בעקבות כך שלא שילמו לו את הבונוס שמגיע לו על השארתו בקבוצה בקיץ הקודם ואת משכורת חודש אפריל, יחד הסכום שהמועדון חייב לאמבפה עומד על כ-100 מיליון יורו
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
על פי דיווח של ל'אקיפ, עיתון ספורט צרפתי, כוכב הכדורגל שנחשב לאחד הגדולים בעולם כרגע אם לא הגדול ביותר, קיליאן אמבפה, עשוי לתבוע את קבוצתו הנוכחית, פריז סן ז'רמן. על פי אותו דיווח, התביעה מגיעה על רקע בונוס שאמבפה היה אמור לקבל על כך שנשאר בקבוצה בקיץ האחרון ולא עזב, של לא פחות מ-80 מיליון יורו, בנוסף למשכורתו על חודש אפריל שלא קיבל. ביחד, הסכומים שפריז חייבת לכוכב הצרפתי מגיעים ל-100 מיליון יורו.
אתמול, התפרסם ראיון עם אמבפה ב-CNN בו הוא דיבר על עזיבת פריז ועל מעברו הקרב ובא לריאל מדריד, שיהפוך לרשמי בקרוב. בראיון אמר בין היתר: "אני רק רוצה להיות שמח, אני הולך לעזוב את המדינה שלי בפעם הראשונה. זו הולכת להיות התנסות מדהימה ואני לא יכול לחכות להיות כבר במועדון החדש שלי. אני רוצה לזכות איתו בתארים ובגביעים. כשמדברים על כדורגל, הכל קשור ללזכות בתארים עם החברים שלך לקבוצה. עכשיו החוזה שלי נגמר בפ.ס.ז`, ואני הולך לראות לאן זה הולך מכאן. ההודעה הרשמית תגיע בימים הקרובים".
יחד עם אמבפה, יהיה מאוד קשה לעצור את ריאל מדריד, כאשר סגל שחקניה מונה כוכבים כמוהו, ג'וד בלינגהאם, רודריגו, ויניסיוס, קמאבינגה, וואלוורדה, טשואמני, דיאז, גולר ועוד כוכבים רבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה